Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:,,Wij als Nederlanders nemen de plaatsen een tot en met vijf in op de ranking. Aangezien er maar drie combinaties per land mogen starten in de finale, blijven er dus twee toppers thuis. Het zou juist moeten gaan tussen de besten van de wereld, ongeacht uit welk land ze komen”, is Adelinde Cornelissen van mening.
NelsonG schreef:Ben het wel mat adelinde eens: de besten zouden aan de start moeten komen. Misschien zouden ze net als bij voetbal een soort 1ste en 2e divisie moeten maken met promotie en degradatie.
Jasmijn76 schreef:wat ik nou niet helemaal snap is het volgende: anky wist dat dit een laatste kans zou zijn...waarom doet ze dan mee met PB!....en waarom heeft ze toen PB ziek was, niet gestart met Salinero..nu schuift anky het af op het feit dat ze minder punten kreeg in Lyon...maar ze had ook meer met Salinero kunnen starten...
maar sorry dit was erg offtopic maar ik vroeg het me gewoon af!...voor de rest kan ik adelinde alleen maar gelijk geven....dat zagen we vorig jaar al in Las Vegas....sommige combinaties gingen echt nergens over!...ennnnnn...waarom schijnt de FEI(of weet ik veel wie erover gaat)..het te vertikken om anky een wildcard te geven???...wie wil haar er nou niet bij hebben!..
Cayenne schreef:@Jasmijn, was dat vorig jaar ook al niet zo?
Toen probeerde Sjef toch een startplaats af te dwingen dmv een wildcard die Anky niet kreeg?
of ben ik nou weer in de war? Zie zoveel evenementen voorbij komen