International Goteborg Horse Show vandaag van start

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

International Goteborg Horse Show vandaag van start

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 11:21

Nieuwsredactie

Vandaag gaat de internationale Goteborg Horse Show van start.
De grote Scandivaium Arena is voor de gelegenheid omgetoverd tot een gigantische rijhal, waar internationale topruiters hun kunsten zullen vertonen.

Morgenochtend rond de klok van tien zal de Grand Prix dressuur worden verreden. Tijdens deze rubriek komen drie Nederlandse combinaties (Anky van Grunsven met IPS Painted Black, Adelinde Cornelissen met Jerich Parzival en Imke Schellekens-Bartels met Hunter Douglas Sunrise) aan start om te proberen de laatste wereldbekerpunten te verzamelen, in de hoop zich te kwalificeren voor de Wereldbekerfinale dressuur in Den Bosch, die volgende maand zal gaan plaats vinden.
De beste vijftien combinaties zullen zich plaatsen voor de Kur op Muziek, die zaterdagmiddag om vijf uur wordt verreden.

Ook diverse Nederlandse springruiters zullen aanwezig zijn tijdens de Wereldbekerkwalificatie springen die op zondag wordt verreden. Piet Raijmakers jr, Gerco Schroder, Harrie Smolders, Eric van der Vleuten, Maikel van der Vleuten en Albert Zoer zullen de strijd aangaan met diverse andere internationale topruiters.

Voor meer info, kijk op http://en.goteborghorseshow.se
Het evenement is niet gratis via internet te bekijken.
De enige mogelijkheid is FEItv, een service waar men voor moet betalen.

Clovertje

Re: International Goteborg Horse Show vandaag van start

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 12:22

Helaas moet ik morgen werken:-( Maar ik ga wel lekker shoppen zaterdag, dus misschien kruip ik dan nog even op de tribune, als ik nog geld over heb want de kaartjes zijn aardig prijzig!

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 22:33

Ik ben erbij zaterdag tijdens de kur en zondag bij het springen voor de wereldbeker. Ik heb er erg veel zin in, het schijnt een mooi evenement te zijn :j

sam98

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 13:48

Succes Albert !! :D