Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vala schreef:_Sammy_ schreef:Owjeeh er zullen nu vele meisjesharten sneller gaan kloppen
mooi geschreven, hoop dat het hem lukt om overnieuw te beginnen met nieuwe toppers.!
Nou, de ietsje oudere vrouwenharten kloppen nu ook sneller hoor, haha!!
MarcelDufour schreef:Laurens schrijft nu recht uit zijn hart en alles is nog vers. Maar dit heb ik al meerdere malen meegemaakt en gezien om me heen. 28 is hij nog maar, en je kan makkelijk tot je 50+ op topniveau rijden. Ook voor laurens gaat op een dag de zon weer schijnen en zal het paardenvirus, net als herpes, weer de kop op steken. Het bloed kruipt op den duur toch waar het niet gaan kan. Het gaat wel weer goed komen, want hij mag zijn paard dan kwijt zijn, zijn ruiterkwaliteiten zitten er nog steeds. En die vriendin is helemaal makkelijk te vervangen. Stuk makkelijker dan zn paard. Geen hand vol, maar een land vol!
BailyKarlos schreef:MarcelDufour schreef:Laurens schrijft nu recht uit zijn hart en alles is nog vers. Maar dit heb ik al meerdere malen meegemaakt en gezien om me heen. 28 is hij nog maar, en je kan makkelijk tot je 50+ op topniveau rijden. Ook voor laurens gaat op een dag de zon weer schijnen en zal het paardenvirus, net als herpes, weer de kop op steken. Het bloed kruipt op den duur toch waar het niet gaan kan. Het gaat wel weer goed komen, want hij mag zijn paard dan kwijt zijn, zijn ruiterkwaliteiten zitten er nog steeds. En die vriendin is helemaal makkelijk te vervangen. Stuk makkelijker dan zn paard. Geen hand vol, maar een land vol!
En ik meld me alvast aan! Wie wil nou niet gezellig met de paardjes "spelen" samen met Laurens!