Muildier gekloond

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
banjer2003

Berichten: 338
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Mi Casa in Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 22:17

Ik ben het er niet mee eens dat er dieren of wat dan ook gekloont wordt. Er worden de raarste dingen mee gecreerd en wat bereik je ermee...niks!!! Stoppen met dat klonen en gewoon weer normale en sterke dieren fokken, daar kom je veel verder mee!!!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 11:39

de klonen zijn ook nooit zo sterk als de '' oorspronkelijke '' , ze sterven eerder.Het is nogal tegenstrijdig dat men én wil klonen én wil dat de mensen langer leven...Ik ben erg tegen klonen, je moet niet gaan liggen kloten met zulk soort dingen...Het brengt allemaal narigheid.
En hoe meer het wordt uitgebreid hoe makkelijker het is voor mensen om gebruikt te worden.Daar komen rare situaties van, zometeen zit de hele wereld vol met hitlertjes, detrouxtjes, saddammetjes, bin ladentjes.

Ik weet neit of jullie dat hebben gelezen dat er iemand was gekloond in zown sekte, en zij was lesbi, en nu was de kloon ook lesbi.Het is niet zo dat ik er echt iets tegen heb, tegen lesbies.Maar ik denk niet dat het goed is om die allemaal te gaan zitten klonen, je krijgt er gewoon rare situaties van...Je krijgt geen echte persoonlijkheden meer.Van dat klonen krijgt metn SUPERkoeien , SUPERschapen, SUPERmensen, SUPERvarkens, SUPERpaarden.
Stel je voor dat er alleenmaar bonfire's rondliepen??Als men alleen met de besten wil klonen, dan blijven er niet zoveel mensen over.Sommige zijn te dik, andere te dun, de ene te klein, andere te groot.Najah zeg dat je 3 mensen over houdt...Najah wat een variatie...
3 types in de uitverkoop.Als dat klonen door gaat zetten dan denk ik niet dat de aarde nog lang heel zal blijven

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 21:06

Ik ben dus echt absoluut tegen klonen! Ik vind het onnatuurlijk! Je krijgt er alleen maar ellende mee!

Sorella

Berichten: 128
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 15:07

Laten we voorop stellen: ik ben tegen klonen! Maar ik snap niet waarom klonen niet natuurlijk zou zijn. Verward Wij mensen verzinnen dat toch? En wij mensen zijn ook natuur (zoogdieren) met een ongekende honger naar datgene wat we niet kennen. Ik denk dat klonen pas stopt als de eerste gekloonde serriemoordenaar ontsnapt en precies dezelfde moorden pleegt ... immers, de put wordt altijd gedelft nadat het kalf is verdronken....

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 09:25

Sorella schreef:
Laten we voorop stellen: ik ben tegen klonen! Maar ik snap niet waarom klonen niet natuurlijk zou zijn. Verward Wij mensen verzinnen dat toch? En wij mensen zijn ook natuur (zoogdieren) met een ongekende honger naar datgene wat we niet kennen. Ik denk dat klonen pas stopt als de eerste gekloonde serriemoordenaar ontsnapt en precies dezelfde moorden pleegt ... immers, de put wordt altijd gedelft nadat het kalf is verdronken....



en dat is het verkeerde van ons land( en andere landen Lachen )
waarom moet er altijd eerst iets misgaan voordat men inziet dat het toch niet kan, terwijl als je gelijk je gezonde verstand had gebruikt die dingen niet waren gebeurd.
Zodra iets er echt is , is het juist moeilijk te bestrijden...daarvan zijn er teveel dingen om op te noemen.Denk maar aan het asielzoekersbeleid, nu komen ze erachter dat het misschien toch anders moet.
Denk maar aan de economie, eerst alles de vernieling in helpen en dan ingrijpen.Om het ook maar met een gezegde af te sluiten Haha!
Voorkomen is beter dan genezen.

Miracle

Berichten: 85
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 21:47

Ja idd, ik snap ook nie waarom er eerst iets moet gebeuren voordat er actie ondernomen wordt. De acties van Hitler leken eerst ook allemaal goed en geweldig maar na een tijd...toen zagen ze pas dat het fout was. En hetzelfde kan met klonen gebeuren. Wie weet welke problemen je op je hals haalt. Scheve mond

Ja dat klopt, de mens is natuurlijk, maar de mens is in de tussentijd zichzelf dingen gaan toe-eigenen die niet tot de mens behoren. Aangezien de meeste rampen veroorzaakt worden door de mens...denk aan broeikaseffect, uitsterving van dieren en planten, smog, vervuiling, verwoesting van bossen en oerwouden, oorlog en ga zo maar door. De mens maakt veel meer kapot dan je denkt, terwijl ze denken dat ze goed bezig zijn...nee, laat de natuur maar gewoon zijn gang gaan. We hebben zoiets als natuurlijke selectie, waardoor de zwaksten uit de natuur worden verwijderd. Zo blijven de goede rassen en soorten behouden. En daar moeten wij ons als mens zijnde niet mee gaan bemoeien...

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 11:55


Miracle

Berichten: 85
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 14:31

Schijnheilig