Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
EricPrast schreef:Die lui van die zorgboerderij moeten maar zeggen dat het natuur is. Dat doet SBB zelf een stukkie verderop ook (maar dan in het groot) en naar het schijnt mag je dan je paarden gewoon verwaarlozen.
dus als ik het goed lees, als je je paard op een stuk grond zet met een beekje ernaast, wat bomen en schraal (geen) gras, ben je bezig met *natuur* en ben je dus niet verantwoordelijk voor het welzijn van de paarden?! Lekkere bedoeling...
. EricPrast schreef:Die lui van die zorgboerderij moeten maar zeggen dat het natuur is. Dat doet SBB zelf een stukkie verderop ook (maar dan in het groot) en naar het schijnt mag je dan je paarden gewoon verwaarlozen.
maar nee , andere eigenaar .. dan mag het weer juist niet
)
.. maar bij "tamme"paarden is bijvoeren en water geven
Urko schreef:EricPrast schreef:Die lui van die zorgboerderij moeten maar zeggen dat het natuur is. Dat doet SBB zelf een stukkie verderop ook (maar dan in het groot) en naar het schijnt mag je dan je paarden gewoon verwaarlozen.
dat ga je toch niet menen he...dus als ik het goed lees, als je je paard op een stuk grond zet met een beekje ernaast, wat bomen en schraal (geen) gras, ben je bezig met *natuur* en ben je dus niet verantwoordelijk voor het welzijn van de paarden?! Lekkere bedoeling...
![]()
Goed, zo kan ik achter elk leed wel een smoes bedenken...
Moontje1991 schreef:ZO ziet de dierenbescherming het wel ja.
Natuurlijk is het de grootste onzin.
Maar volgens de dierenbescherming is het dan natuur en geen dierenmishandeling
Laten we dan ook maar massaal stoppen met het voeren van de buitenvogels... want dat is ook natuur!!!
Welk deel van het woord begrijp ik niet?