Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
plutolover schreef:Maar op sommige plekken waar paarden staan mogen door gemeente geen schuilstal e.d op gebouwd worden. Hoe moet je dan voor bescherming zorgen?
plutolover schreef:tja het is natuurlijk niet echt fijn. Maar op sommige plekken waar paarden staan mogen door gemeente geen schuilstal e.d op gebouwd worden. Hoe moet je dan voor bescherming zorgen?
al praat ik het niet goed..
gohya schreef:citeer.
En wanneer er geen schuilhut gebouwd mag worden horen daar geen 24 uur beesten te staan.
Dus omdat het nu bar weer is en er geen schuilhok gebouwd mag worden door de gemeente,moet je je paarden maar verkopen?
Citaat:Swollwacht wil het college dan ook met klem verzoeken in actie te komen als ook bij de Algemene Inspectiedienst (AID) en de Landelijke Inspectiedienst (LID) navraag te doen of de houders van de genoemde paarden in overtreding zijn.
Mocht dit het geval zijn, dan wil Eikelboom het college verzoeken ervoor zorg te dragen dat de eigenaren hierop worden aangesproken, zodat deze dieren bij extreme weersomstandigheden de beschutting krijgen waar zij recht op hebben.
Dinopino schreef:Ze moeten wel de mogelijkheid om te schuilen hebben. Of ze het dan doen is hun zaak. Overigens is het in de winter volgens mij minder erg. Want zoveel warmer is het niet in een schuilhut. De regen en irritante steekdingensen lijken me erger. En wanneer er geen schuilhut gebouwd mag worden horen daar geen 24 uur beesten te staan.