Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Volgens archeoloog Breck Parkman moet het paard rond 1970 aan zijn einde gekomen zijn. Hij hoopt dat hij samen met andere mensen het mysterie rond het dode paard kan ontrafelen.
xx_Irisje schreef:_Noraly schreef:Wat vreemd allemaal zeg, maar het vreemdste is toch wel waarom er een gezadeld paard is gestorven. Net wat ikkeweer zegt, die mis je toch wel??
Misschien heeft iemand hem achtergelaten nadat het dier niet meer te redden bleek of iets dergelijks?
maritboogie schreef:xx_Irisje schreef:
Misschien heeft iemand hem achtergelaten nadat het dier niet meer te redden bleek of iets dergelijks?
je haalt me de woorden uit de mond maar dan zal je ook wel iemand er bij halen ofzo,of hem begraven(bedenk maar iets)
quintusgl schreef:Je zou bijna denken dat ruiter ook door roofdier is meegenomen..............maar ja, die zal dan wel gemist moeten worden.....
Lijkt me wel een interessant onderzoek..
xx_Irisje schreef:Of hij heeft haast gehad, misschien was het paard gestolen, geen geld om er iemand bij te halen en dacht degene dat het paard goede verborgen lag in het bos..
Misschien is dit paard wel onderdeel in een verhaal in een familie dat al jaren doorverteld word en als verzonnen word beschouwd
quintusgl schreef:Je zou bijna denken dat ruiter ook door roofdier is meegenomen..............maar ja, die zal dan wel gemist moeten worden.....
Lijkt me wel een interessant onderzoek..