Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
femiaans schreef:Al tijdenlang hoor en lees ik het geklaag dat de KNHS geen bitloze wedstrijden wil organiseren. Nu gaan ze overstag maar zetten er net zulke regels in als bij de reguliere wedstrijden ( In die wedstrijden zijn namelijk ook maar een aantal bitten toegestaan)
In mijn ogen doet de KNHS dus haar best om bitloze ruiters tegemoet te komen. En wat krijgen we weer? Juist gewauwel dat het allemaal weer niet goed is.... Diepe, maar dan ook zeer diepe zucht...
femiaans schreef:Al tijdenlang hoor en lees ik het geklaag dat de KNHS geen bitloze wedstrijden wil organiseren. Nu gaan ze overstag maar zetten er net zulke regels in als bij de reguliere wedstrijden ( In die wedstrijden zijn namelijk ook maar een aantal bitten toegestaan)
In mijn ogen doet de KNHS dus haar best om bitloze ruiters tegemoet te komen. En wat krijgen we weer? Juist gewauwel dat het allemaal weer niet goed is.... Diepe, maar dan ook zeer diepe zucht...
kelcy schreef:wat een gedoe toch zeg met de KNHS!
duh! tuurlij kzit er geen ijzer in je neusriem en 2cm breed en bla bla vind ik wel erg tever gaan...
ik hoop dat het allemaal wel mee valt want dan wil ik ook wel gaan starten
horseyfries schreef:kelcy schreef:wat een gedoe toch zeg met de KNHS!
duh! tuurlij kzit er geen ijzer in je neusriem en 2cm breed en bla bla vind ik wel erg tever gaan...
ik hoop dat het allemaal wel mee valt want dan wil ik ook wel gaan starten
"Tuurlijk zit er geen ijzer in je neusriem"?? DUH, heb je je wel eens verdiept in wat er allemaal op de markt is??
Arabesk schreef:Cayenne schreef:Er mag zich geen metalen kern in de neusriem bevinden.
Nee bij een bithoofdstel zit de metalen kern ook niet in de neusriem, maar hangt er los aan. En de metalen kern van de bithoofdstellen leggen we niet over de neus maar in de mond
Lianne84 schreef:Ik vind het wel logisch dat er regels aan het bitloos hoofdstel verbonden zijn. Je mag (gelukkig) ook niet met alle soorten bitten wedstrijden rijden.
Ik vraag me alleen af wat ik nou moet als ik bitloos wedstrijden wil gaan rijden, ik ben met bit ooit M1-geklasseerd.. Vragen of ik teruggezet mag worden? Whahaha
kelcy schreef:rhm laat ik het dan zo stellen
ik heb het nog nooit gezien/gehoord
dus neej ik heb me er niet in verdiept maar rijd zelf bitloos (al jaren) en heb er nog nooit wat van gezien/ gehoord