Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikka schreef:Zou het persoonlijk heel erg zuur vinden als Edward hem won, nadat Anky hem met al die prestaties de afgelopen jaren hem niet heeft gewonnen. Misgun het hem persoonlijk niet, maar toch. Anky die met 3 verschillende paarden met de olympische spelen meedeed, meervoudig gouden medaillewinnares, meervoudig wereldbekerwinnares.
Ulissa schreef:Nikka schreef:Zou het persoonlijk belachelijk vinden als Edward hem won, nadat Anky hem met al die prestaties de afgelopen jaren hem niet heeft gewonnen. Misgun het hem persoonlijk niet, maar toch.
Ed en Totilas lopen Ank en Salinero er met gemak uit, dus ik snap je antwoordt niet.
Suzanne37 schreef:Nikka schreef:Zou het persoonlijk heel erg zuur vinden als Edward hem won, nadat Anky hem met al die prestaties de afgelopen jaren hem niet heeft gewonnen. Misgun het hem persoonlijk niet, maar toch. Anky die met 3 verschillende paarden met de olympische spelen meedeed, meervoudig gouden medaillewinnares, meervoudig wereldbekerwinnares.
Anky heeft het in 2004 wel gewonnen, alleen vorig jaar viste ze achter het net. Vond vorig jaar ook wel dat ze hem had mogen winnen gezien haar prestaties maar het gaat nu om 2009 en dan is het wel terecht dat Edward nu genomineerd is (en hopelijk wint).
Nikka schreef:Het gaat mij niet om Anky's prestaties van dit jaar en niet om de titel van dit jaar, maar dat zij gedurende vele jaren tijdens haar glorietijd is gepasseerd door andere sporters bij de uitreiking. Zij had hem de afgelopen jaren meermaals verdiend maar nooit gekregen.
Nikka schreef:Zou het persoonlijk heel erg zuur vinden als Edward hem won, nadat Anky hem met al die prestaties de afgelopen jaren hem niet heeft gewonnen. Misgun het hem persoonlijk niet, maar toch. Anky die met 3 verschillende paarden met de olympische spelen meedeed, meervoudig gouden medaillewinnares, meervoudig wereldbekerwinnares.
Fitzroy schreef:Ik denk dat de paardensport nogal wordt onderschat door collegasporters. Die hebben vaak toch het idee dat het paard 'het' wel doet. En laten we eerlijk zijn: bij de combinatie Totilas-Edward ben ik het daar ten dele wel mee eens. Als Totilas niet zo'n bewegingsmonster geweest zou zijn, had Edward die punten niet gehaald.
Ik verwacht geen prijzen voor de paardensport.