Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nikia schreef:jeetje die van ons hebben bladeren en paddestoelen in de wei.
zal misschien nu met die harde wind weg waaien en anders moet ik maar gaan harken
mackkwek schreef:nikia schreef:jeetje die van ons hebben bladeren en paddestoelen in de wei.
zal misschien nu met die harde wind weg waaien en anders moet ik maar gaan harken
kijk maar goed uit,... ben van de week mijn lieve paard verloren aan atypische myopathie.
binnen 3 uur tijd was hij er zo slecht aan toe dat de veearts hem in heeft moeten laten slapen..... slechts 18 maanden oud.![]()
![]()
was het 4e geval al deze week in de wieringermeer(kop noord-holland dus)
Bojangles schreef:Moet zeggen dat de mensen hier in de buurt vrij laconiek doen over AM
Dan wordt er gezegd: Ja maar en daar staan ze ook nog gewoon op de wei.... Tja je zal maar de 1e zijn...
Nouja wij nemen iig geen risico, paarden overdag op zandpaddock of op de stenen en 's nachts op stal.
Letsdunit schreef:mackkwek schreef:paddenstoelen niet,maar stond wel een rij bomen langs de wei(op paar meter afstand) en tja,.met die harde wind etc waaien de bladeren toch de wei in.
verder geen idee,... weet alleen dat ik er ziek van ben!
Werd er hooi bijgevoerd ?
Jolliegirl schreef:Ze krijgen soms savonds een pak hooi.
máár.... ze eten gewoon gras... dat liever dan hooi..
Paarden hebben hier gewoon nog meer dan genoeg gras van het koeienland... met slecht weer krijgen ze uiteraard voldoende bijvoeding.
Ik ga helaas niet over het bijvoeren.. Zal het eens bespreken als ik weer beter ben en weer naar stal kan.