Vandaag is de veterinaire keuring geweest op het hoofdterrein van de Military Boekelo Enschede. De jury gaf 97 deelnemers groen licht en deze komen donderdag en vrijdag aan de start in de dressuurproef.
Donderdag begint de eerste ruiter om 09.30. De eerste Nederlandse combinatie is Annemiek Wieken, die om 10.00 uur de ring in gaat. Madeleine Brugman rijdt Sundancer en ook zij moet morgen al in de ring verschijnen. Haar starttijd is 14.20 uur. Vrijdag gaat de eerste deelnemer van start om 9.00 uur en de laatste zal rond 17.00 uur de proef rijden. Mark Todd uit Nieuw Zeeland, de tweevoudig Olympisch Kampioen, start ook vrijdag om 11.40 uur.
De startlijsten en uitslagen voor morgen en vrijdag kun hier vinden.
nu maar hopen dat het weer een beetje mee gaat zitten, ik ben over een uurtje op het terrein, moeet werken, maar hoop dat de regen niet te veel schade aan heeft gericht en aan zal richten!
Idd ik hoop ook dat het vele water van afgelopen nacht niet te veel schade aanricht. Als het goed is gaat het vanmiddag opklaren en is het morgen ook mooi weer. Zaterdag zal het wisselvallig weer worden
Hier is het ook overal mega nat geworden na vannacht Goed dat het nu 2 dagen aan kan drogen, maar idd de zaterdag! Dat voorspelt nog steeds dikke kansen op regen.
Bonita_Bon
Geplaatst: 08-10-09 09:54
Ik ben dabei zaterdag en ik hoop voor de ruiters dat het een beetje droog zal blijven...
Hopelijk is het weer zaterdag beetje ok! Heb nu alweer zin in de military!
armlou
Geplaatst: 08-10-09 15:17
lovepieff schreef:
yeaaay Kheb v.i.p. kaarten!=D
Bonita_Bon schreef:
Hoe kom je daaaar aan?
90 euro betalen
Ik ben voor vandaag klaar met werken, vanmorgen was het strodorp niet om aan te zien! gelukkig heeft de zon al flink z'n werk gedaan, en is het redelijk opgeknapt Nu maar hopen en duimen voor zaterdag
Nou voor degene met VIP-kaarten ik ruil ze graag tegen mijn kaarten Ik heb de 'normale' wel gratis, maar had eerdere jaren ook de VIP kaarten, dus als iemand wil ruilen of ze af wil geven, hou ik me bij deze aanbevolen
Nee ruilen is wel beetje te veel van het goede Beetje oneerbiedig. Maar omdat ik het betreffende bedrijf verder niet ken, ook geen mensen, ga ik daar niet een beetje op hun kosten flink lopen bunkeren en drinken.
ik krijg als het goed is morgen 2 gratis kaarten voor zondag. zaterdag jarig, dus ehm.. dat gaat lastig worden anders maar het springen zal ook best leuk zijn om naar te kijken
normale kaarten kosten 20 euro in de voorverkoop en 25 op zaterdag aan de kassa
Ik heb 1 keer vipkaarten gehad en vond het niks! Van een bedrijf dat ik niet eens kende. Ik vind het leuk om het rondje te lopen en een poos bij de grote waterbak te zitten, meer hoeft van mij echt niet..
Ja, het was me het ritje wel vandaag,... 2,5 uur heen 3,5 uur terug (ook vanwege het afsluiten van de A4 en file op de A10) en dan natuurlijk nog 5 uur rondhobbelen langs het parcours, MAARRRR zowaar de hele middag droog en toen wij weer vertrokken begon het te hozen. Het was de moeite, het was leuk alleen HEUL ERG DRUK
Lowara
Geplaatst: 11-10-09 15:00
Ik woon er 15 minuten vanaf, dus vanochtend erheen geweest. weinig van het rijden gezien ( springen) maar ooh ooh wat lachen al die lui daar vrouwen met hoge hakken, hoedjes en minihondjes wandelen door de modder, en van die zakenlui die staan mooi te wezen. Nog flink ingeslagen qua spullen, maar sommige winkelstjes daar.... probeerden ze me een hondendeken aan te smeren toen ik vroeg naar een shetlander winterdeken. kom op zeg, beest is klein, maar ik ga er geen hondendeken opleggen uiteindelijk bij 1 winketlje me helemaal los en vast gekocht, dus nu voor een mooi prijsje 2 winterdekens, een chique hoofstel alla Stubben en zo'n Mc Clouds Daughters westernhoed.