Horse event: Vragen boktquiz en programma zaterdag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eline

Horse event: Vragen boktquiz en programma zaterdag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-09 23:33

Nieuwsredactie

| Horse Event
Afbeelding
Marieke en Otto: Onbeteugeld in actie op Horse Event

Na een succesvolle eerste dag op het Horse Event waarop we genoten hebben van de 'Onbeteugeld' show van Bokker Motje11 en haar paard Otto en al interessante discussies hebben gevoerd in de Bokt Lounge, zijn jullie ook morgen weer van harte welkom. In de Lounge kun je kennis maken met de teamleden van Bokt, een keuze maken uit de merchandise met het nieuwe logo, en niet te vergeten meedoen aan de dagelijkse Nieuwsquiz waarmee mooie prijzen te winnen zijn. Er zal op iedere dag een nieuwe trekking plaats vinden, en de vragen worden vooraf al op Bokt gepubliceerd, zodat je ze thuis kunt opzoeken en invullen. Lever je antwoordformulier in in de lounge en zorg dat je er bent voor de trekking, die zaterdag om 14:45 uur zal plaats vinden.

De quiz van morgen vind je hier, succes ermee! De quiz van zondag kan je hier vinden, onder deze link. Je kunt de quiz thuis maken, de antwoorden printen en deze in de Lounge inleveren, of deze in de Lounge op papier maken. (let op: quiz van zaterdag op zaterdag inleveren, zondag op zondag ;) )

Ook zaterdag is er weer een geweldig programma met onder meer om kwart voor elf de clinic Vrijheidsdressuur van Boktwinnares Jauke. Met behulp van Clickertraining heeft Daniëlle haar friese ruin Jauke volledig afgericht in de vrijheidsdressuur op een speelse, vrije en vriendelijke wijze. Oefeningen die zeker de revue zullen passeren zijn onder andere buigen, spaanse pas, compliment, jaknikken, neeschudden, flemen, steigeren, kruipen, liggen en zitten.
En er zijn weer diverse discussies in de lounge waarbij je vragen kunt stellen aan bijvoorbeeld Annemarie van der Toorn, Sven Harmsen en Tim Lips. Mocht je alles willen weten over Javi, grijp dan nu je kans!

Maar er is nog veel meer te beleven op het Horse Event. Zo wordt het gouden EK team gehuldigd om 13.15, geeft Jan de Boer een demonstratie ponyvierspan rijden en om tien over vijf is er de Finale Rijpony talentencompetitie van het Nederlands Shetlandpony Stamboek.

Ook vandaag hopen we weer veel Bokkers te ontmoeten, en we wensen jullie alvast veel plezier!

Het Bokt Lounge programma
10:45 - 11:15 uur Bokt clinic 'Vrijheidsdressuur' door Bokt show winnares Daniëlle in de NH Cirkels
11:30 - 12:00 uur topgrooms Willeke en Vanessa over het leven van Salinero en Moorland's Totilas
13:15 - 13:45 uur Annemarie van der Toorn over Natural Horsemanship en Javi
14:00 - 14:30 uur Dirk Kat, directeur PrimeVal over voeding en het gebruik van voedingssupplementen
15:15 - 15:45 uur Sven Harmsen over springen
16:30 - 17:00 uur supertalent Tim Lips over eventing
17:15 - 17:45 uur Imke Schellekens-Bartels over dressuur rijden

Mocht je je nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen, hier zie je wat foto's van vandaag en ook de opbouw is gedocumenteerd.

Harvest_Moon

Re: Horse event: Vragen boktquiz en programma zaterdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 08:44

Tot zo iedereen, wat heb ik er zin in :D

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 08:49

Ik ga onverwacht ook zo naar Horse Event :D Ben benieuwd! Ik ben herkenbaar aan een infuus in m'n arm ;) haha!

Romyjuh_Xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 17:30

Ik ga ook naar HE, moet ik het papier meenemen of hier versturen via internet

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 17:33

Romy:
Eline schreef:
Je kunt de quiz thuis maken, de antwoorden printen en deze in de Lounge inleveren, of deze in de Lounge op papier maken.

rixke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 21:57

ik heb ze thuis al ingestuurd,was toch ook goed?

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 22:38

Ik moest wel lachen toen ik het formulier ophaalde bij de boktstand. Kom ik gewoon een vraag mbt tot onze manege tegen.

piey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 23:12

Superleuk Horse Event, jammer dat ik niet kan dit jaar. |( Volgend jaar weer een nieuwe kans...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 13:54

Ik ga er vanuit dat je die vraag goed had natasja :D