Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shattered schreef:Waarom niet gewoon op een weitje? Maar moeten meteen die gehandicapten er weer bij? Die gehandicapten kunnen toch ook een gezond paardje aaien?Ben een beetje bang dat dit beestje meer als propaganda gebruikt gaat worden voor de stichting dan dat ze naar het beestje zelf kijken..
Net zoals dat ongelooflijke kleine minipaardje, die van hot naar her gesleept werd.
Shattered schreef:"Kijk, dat paardje is anders! Net als jij.."
Moet je gehandicapten niet meer gelijker behandelen? Daarintegen zullen veel gehandicapten echt niet snappen dat ze "anders" zijn dus zie ik de meerwaarde er niet echt van in.. Een paardje is voor hun een paardje.. Al had het maar 2 benen, het zou nog steeds een paardje zijn. Waarom nemen ze er dan geen gezond dier voor, die het allemaal net wat beter aankan?
Lowara schreef:(gegarandeerd dat ik reacties ga krijgen,maar goed, ik ga uit vanuit het welzijn van dit diertje, en een leven lang als attractie en kliniek in en uit is in mijn ogen geen optimaal leven voor een paard)
Samy schreef:Shattered schreef:Waarom niet gewoon op een weitje? Maar moeten meteen die gehandicapten er weer bij? Die gehandicapten kunnen toch ook een gezond paardje aaien?Ben een beetje bang dat dit beestje meer als propaganda gebruikt gaat worden voor de stichting dan dat ze naar het beestje zelf kijken..
Net zoals dat ongelooflijke kleine minipaardje, die van hot naar her gesleept werd.
Waarom?
Om te laten zien dat je al gehandicapten niks minder bent dan een ander. Dat je ook op andere manieren je doelstellingen kan behalen... Als je de tekst beter had gelezen had je dat ook daarin terug gevonden