Zuidlaren krijgt toch een groot internationaal concours

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Zuidlaren krijgt toch een groot internationaal concours

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-09 06:46

http://www.stegen.net

Het bestuur van het NIC mag dan hebben gekozen voor een concours in Assen, dat wil niet zeggen dat er geen internationaal evenement meer is in Zuidlaren. ,,Komend indoorseizoen hebben we een meerdaags internationaal concours in de Prins Bernhardhoeve”, zegt John Franke, de exploitant van de hallen.

Franke maakt de preciese plannen aanstaande donderdag bekend. ,,Ik wil nog niet alles verklappen, maar dat evenement komt er”, zegt hij zelfverzekerd. Franke kan nog niet zeggen wanneer. ,,Daar kijken we nog naar. Het bestuur van het NIC heeft natuurlijk haar eigen datum en daar kunnen wij niet aan tornen. Maar er is zeker wel ergens ruimte op de kalender.” De exploitant van de PBH wil evenmin zeggen wie het bestuur gaan vormen van Jumping Indoor Zuidlaren. Wel zegt hij dat het evenement vergelijkbaar zal zijn aan het NIC. ,,Het wordt een meerdaags evenement, met de gezelligheid en sfeer zoals die bij Zuidlaren horen.” De financiering is volgens hem ook rond.

Franke zegt nog altijd een kater te hebben na het afhaken van het NIC. ,,Mijn advocaat studeert nog op een schadeclaim, want er lagen gewoon keiharde afspraken met het NIC.” De gemeente Tynaarlo is nog aan het onderzoeken of het NIC de verstrekte subsidies wel op de juiste wijze heeft ingezet. Daar komt op korte termijn duidelijkheid over.

Verwante artikelen:

[VN] Noordelijk Indoor Concours (NIC) verhuist naar TT Hall Assen
[VN] PBH en gemeente balen stevig van verhuizing NIC naar Assen

macke

Re: Zuidlaren krijgt toch een groot internationaal concours

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 07:32

Ach ach ach in plaats van de handen in een te slaan gaan we elkaar het leven zuur maken...............

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 12:03

gedoe allemaal..
Jammer dat het allemaal zo moet.
Hoop wel dat het weer hetzelfde wordt zoals altijd :\

misssixty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 12:48

Wat een gedoe allemaal zeg..
Laten ze gewoon weer met elkaar verder gaan en 1 geweldig concours in Zuidlaren opzetten..
Straks wordt het allebei net niks,.

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:21

Jippie(L) ik vond het al zo jammer dat het weg ging alleen inderdaat jammer dat het zo moest

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 19:26

jippie
ik woonde daar in de buurt!!nu niet meer
was altijd mooi concours

mariekie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 19:50

Mooi dat het toch nog door gaat! Ik ga er elk jaar heen. Alleen hoop ik dat het weer net zo leuk is als eerdere jaren.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 14:55

Zonde dat ze nu zo tegen elkaar aan lopen schoppen. Kans bestaat nu dat het 50/50 wordt wat bezoekersaantallen betreft. Ik begrijp dat Zuidlaren een concours wil behouden, alleen hoop ik dat de twee concoursen dan wel iets gespreid liggen. De één dus in oktober en de ander in het begin van volgend jaar. Afwachten maar weer :\

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 16:18

begin volgendjaar is o.a. zuidbroek dus ik ben benieuwt wanneer ze het willen gaan houden....