Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Oakland1990 schreef:Als het beest pijnloos de wei op kan later, prima.
Om als rijdier te fungeren, toppunt van egoisme denk ik dan
_Inga schreef:Het lijkt mij dat dit ook goed is voor het onderzoek, pharagirlke.
Sommige mensen wensen nou eenmaal kosten wat het kost een dier te houden.
Maar ik denk dat het hier vooral gaat om het onderzoek en de ontwikkeling wat hier belangrijk is
pharagirlke schreef:Is het de bedoeling dat dit ook een rijdier word?
Sja wat moet je hier van vinden, aan een kant "leuk" dat ze zoveel kunnen... Maar of dat ook ethisch verantwoord is? Is het fair om dergelijke dingen te doen enkel omdat het kan?
"zware pijnbestrijdingsmiddelen" .... Tja...

pharagirlke schreef:Ik snap sowieso niet dat dit dier al dit leed word aangedaan...
pharagirlke schreef:zelfs als het pijnloos zal kunnen fungeren, is dat alleen al dit lijden waard?
KiWiKo schreef:ik vind het egoistisch om iets in leven te houden wat geen leven heeft......... of qua pijn of qui beweging
Marijkjuh schreef:Het is goed dat ze deze resultaten hebben kunnen bereiken met een veulen. En waarschijnlijk kunnen we in de toekomst zo meerdere dieren helpen.
Maar het idee van het geknutsel aan zo'n veulen vind ik helemaal niks, ik vraag me zowiezo af waarom de eigenaren voor deze oplossing hebben gekozen. Maar het is altijd makkelijker om te oordelen over paarden als deze niet van jou zijn.
Mirr84 schreef:Zag laatst op een tv een hondje in zo'n wagentje keihard achter een balletje aan scheuren, nou die leek toch verdomd happyBlijft lastig vraagstuk natuurlijk, moet je het wel willen zoiets?