Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:De SRP stelt over de financiële gevolgen het volgende: ,,Als sector hebben we gekozen om zelf het initiatief te nemen, te houden en dit niet over te laten aan de politiek. Deze keuze heeft financiële consequenties en kost ons dus als sector geld. De SRP is vóór een systeem waar íedere paardeneigenaar aan bij moet dragen.”
Barvrouwke schreef:MargreetB schreef:Nog even en we kunnen allemaal paardentax gaan betalen...
Precies. En daarnaast hoeven ze ook niet alle schuurtjes meer uit te kammen, wanneer alle paarden
preventief geruimd moeten worden voor een of andere enge ziekte. Ze weten precies wie, waar hoeveel
paarden heeft.
Arabesk schreef:precies barvrouwke
Daarnaast krijg ik bij dit soort registartie systemen altijd het gevoel 'en nog even en je moet erbij vermelden of je joods bent' dan weet iedereen wel wat ik bedoel
CharleyT schreef:Arabesk schreef:precies barvrouwke
Daarnaast krijg ik bij dit soort registartie systemen altijd het gevoel 'en nog even en je moet erbij vermelden of je joods bent' dan weet iedereen wel wat ik bedoel
Ben je de weg kwijt? Hoe onnozel kun je zijn om paardenregistratie te vergelijken met de registratie van joodse burgers in de 2e wereld oorlog? Te dom voor woorden.
Gezien je leeftijd misschien verklaarbaar, maar toch erg jammer.
CharleyT schreef:Arabesk schreef:precies barvrouwke
Ben je de weg kwijt? Hoe onnozel kun je zijn om paardenregistratie te vergelijken met de registratie van joodse burgers in de 2e wereld oorlog? Te dom voor woorden.
Gezien je leeftijd misschien verklaarbaar, maar toch erg jammer.