Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chitra schreef:Wat gebeurde er precies met Anky en Salinero?
horseyfries schreef:chitra schreef:Wat gebeurde er precies met Anky en Salinero?
Anky had Salinero er heel flitsend aanstaan maar daardoor galoppeerde hij aan in de mooi begonnen eerste uitgestrekte draf. Allebei de galoppirouettes bleef hij niet helemaal mooi in ritme springen, wissel na de uitgestrekte galop kwam wat vroeg, maar geen echte fouten verder, alleen wat hectisch op de laatste lijn passage/piaffe/passage. De andere onderdelen en het algemene beeld vond ik mooier en flitsender dan in Rotterdam.
Hans Peter met Nadine hebben onwaarschijnlijk goed gescoord, ontzettend knap!
Ook echt super gedaan van Marlies, in dit sterke deelnemersveld. En dit bewijst eens te meer de waarde van het blijven rijden van Anky voor het Nederlandse Team, het zou supergaaf zijn als ze goud konden winnen op het EK (alleen jammer als dat zonder strijd met Isabell Werth is).
Ulissa schreef:Super van HP..!!!!
Ik heb Marlies gezien tijdens OG en daarbij heb ik me echt af moeten draaien. Ik hoop niet dat haar rechterhand weer zo verschrikkelijk was vandaag. Als dit het geval is geweest dan snap ik de jurering heel goed.