Het Oranje kwartet van de springruiters gaat donderdagavond als derde van start in de vijfde wedstrijd van de Meydan FEI Nations Cup. Bondscoach Rob Ehrens laat Angelique Hoorn met Blauwendraad's O'Brien als eerste van start gaan, terwijl Harrie Smolders met Exquis Walnut de Muze als tweede vertrekt. Albert Zoer gaat met Okidoki op de door hem begeerde derde plaats in het team van start, terwijl Marc Houtzager met Opium VS de laatste Nederlandse starter is.
Ierland bijt morgenavond het spits af, voor de Zweden. Nederland is derde, voor de Fransen. De leiders in het klassement, de USA, hebben de vijfde startpositie, voor de Italianen, terwijl Groot-Brittannië als zevende van start gaat. België is de achtste starter, terwijl Zwitserland als negende vertrekt. De een thuiswedstrijd rijdende Duitsers hebben met hun tiende startpositie de beste uitgangspositie gekregen. Nederland staat momenteel vijfde in het tussenklassement, maar de afstand op nummer vier Duitsland is slechts één punt, terwijl Frankrijk en Zwitserland 3,5 punten op ons land voor staan.
Ik ben zeer benieuwd hoe Nederland het er vanaf gaat brengen morgenavond.
Ik zit in het publiek, dus ik hoop dat ze winnen
Vicky_82
Geplaatst: 01-07-09 23:10
Ik ben vooral benieuwd naar de belgen, die mogen van mij wel winnen, wij zitten nl. met een bus van 50 man in het publiek. Dus wij gaan ons wel laten horen denk ik.
horseyfries
Geplaatst: 02-07-09 09:28
Bunbun schreef:
Ik ben vooral benieuwd naar de belgen, die mogen van mij wel winnen, wij zitten nl. met een bus van 50 man in het publiek. Dus wij gaan ons wel laten horen denk ik.
De belgen kennende.... NOT! Jullie worden overstemd door een stel oranje gekken....
Ja heel de middag deed hij het en dan wil je kijken stopt hij ermee. Maar ja het is niet anders. Zijn er wel mensen die ons op de hoogte houden??
nowornever
Geplaatst: 02-07-09 20:05
harrie was ook nul sprong goed. Alleen ze hebben allemaal een beetje moeite met de laatste ze willen er niet graag heen. Die van rolf stopte net en de rest aarzelt een beetje.
Tnx voor de link, ik zat ook al een half uur te klooien. Las net op de site van chio Aachen dat ze liever hebben dat je het op tv bekijkt (staat er als je live video aanklikt).