No Mercy, het toppaard van de Zwitserse amazone Christina Liebherr, komt niet meer in actie in de wedstrijdsport. Dat maakte Liebherr woensdag bekend. Het 14-jarige springpaard scheurde dinsdag tijdens de CHIO in Aken een pees, wat een einde maakte aan zijn carrière.
No Mercy, die de afgelopen jaren met Liebherr de succesvolste Zwitserse combinatie was, wordt binnenkort in een kliniek in het Duitse Telgte behandeld.
Ah, wat erg! Het was zo'n super paardje, het was altijd een genot om naar hem te kijken! Ik hoop dat hij geen pijn zal hebben en lekker van z'n rust kan gaan genieten.
mairead
Geplaatst: 01-07-09 17:10
Doodzonde, zeg! No Mercy was een geweldig dier. Ik zette gisteren nèt de televisie aan (op WDR) en toen zag ik het gebeuren. Het gebeurde zo snel en het was zo'n klein misstapje, eigenlijk. Nooit verwacht dat dat zulke grote gevolgen zou hebben!
ach wat naar voor de amazone en haar paard... Ik hoorde het al op eurosport... Dat zal een zware tegenslag zijn!
_Jitske_
Geplaatst: 01-07-09 17:39
Wat onwijs naar voor No Mercy en Christina. Heb het altijd een geweldig paard gevonden met een super instelling. Hopelijk kan No Mercy nog wel pijnvrij genieten van een, weliswaar te vroeg, pensioen.
Wow, dit is wel even schrikken... Het was echt zo uit het niets... Hoop voor hem dat hij gewoon pijnvrij kan leven, en heel veel sterkte voor Christina
nowornever
Geplaatst: 02-07-09 09:35
Geweldig paard met een geweldige instelling dit had no mercy zeker niet verdiend. Idd hopen dat hij nu van een pijnvrij pensioen kan genieten.
Melanievs
Geplaatst: 02-07-09 10:45
Loes'sCorner schreef:
G*VERD*MME wat een rotnieuws! Ik hoop echt dat deze super rakker nog mag gaan genieten van een oude/jonge dag zonder pijn, laten we dat allemaal hopen
Idd, erg jammer, maar hopelijk kan hij zo nog verder genieten!
Cartouche_x
Geplaatst: 02-07-09 11:52
oh nee, zo stom! maar met die val kon je het misschien wel al een beetje verwachten