Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fleur_V schreef:Maar de betreffende dierenarts had toch gezegd dat het middel na 6 dagen uit het lichaam zou zijn?
Ik vind het niet raar dat als haar dierenarts dit gezegd heeft, zij dit gelooft, aangezien hij de man met verstand van die zaak zou moeten zijn.
Dat zij verantwoordelijk is, daar ben ik het zeker mee eens, maar ik snap dat zij deze dierenarts liever niet meer in dienst heeft.
Maar moet gelijk de hele wereld dan weten dat die DA niet goed genoeg is
? Bizzybijtje schreef:Dat vind ik dan wel weer een beetje een zwaktebod. Om bekend te gaan maken dat je met je veearts hebt gebroken. Alsof je daarmee de schuld van je af wil schuiven. Het is haar paard, zij had moeten weten en is verantwoordelijk voor de medicijnen die er gegeven worden.
Anoeska schreef:Als je ut voorzorg al de termijn verdubbeld, dan weet je dus dat je fout zit. Dan moet je niet daarna gaan piepen.
Fortuna22 schreef:Wie zegt dat zij dit in de openbaarheid heeft gebracht?
Ik denk niet dat ze op deze manier de schuld wil afschuiven,lees de andere artikellen maar eens door.Ze neemt alle schuld op zich.
Met microfoontjes in de muren? Telefoon-gesprekken afluisteren
? Bizzybijtje schreef:Fleur_V schreef:Maar de betreffende dierenarts had toch gezegd dat het middel na 6 dagen uit het lichaam zou zijn?
Ik vind het niet raar dat als haar dierenarts dit gezegd heeft, zij dit gelooft, aangezien hij de man met verstand van die zaak zou moeten zijn.
Dat zij verantwoordelijk is, daar ben ik het zeker mee eens, maar ik snap dat zij deze dierenarts liever niet meer in dienst heeft.
Snap ik ookMaar moet gelijk de hele wereld dan weten dat die DA niet goed genoeg is
?
Vorige artikel op de Voorpagina, gisteren schreef:"Maar er is geen alternatief medicijn te vinden is in Duitsland. In andere landen mag je het echter wel gebruiken en mijn veearts heeft dit voorgeschreven omdat hij het nodig vond voor dit paard. Ik vertrouwde hem omdat ik hem al ruim zes jaar in dienst heb."
Sjonniej schreef:Vorige artikel op de Voorpagina, gisteren schreef:"Maar er is geen alternatief medicijn te vinden is in Duitsland. In andere landen mag je het echter wel gebruiken en mijn veearts heeft dit voorgeschreven omdat hij het nodig vond voor dit paard. Ik vertrouwde hem omdat ik hem al ruim zes jaar in dienst heb."
En nu ineens niet meer blijkbaar??
Sjonniej schreef:Vorige artikel op de Voorpagina, gisteren schreef:"Maar er is geen alternatief medicijn te vinden is in Duitsland. In andere landen mag je het echter wel gebruiken en mijn veearts heeft dit voorgeschreven omdat hij het nodig vond voor dit paard. Ik vertrouwde hem omdat ik hem al ruim zes jaar in dienst heb."
En nu ineens niet meer blijkbaar??