Bonechi

Foto: www. sjoert.com
Beste bokkers,
Het CHIO zit er nu echt op... Sansje en ik zijn nu nét een beetje bijgeslapen en het dagelijks leven is weer volop op gang. Rest ons nog om nog wat sfeerindrukken achter te laten in beeld. Van onze foto's die al eerder geplaatst zijn, nemen we alleen wat hoogtepunten mee. Verder vooral échte mooooie foto's van mensen die er verstand van hebben.
Met dank aan Sjoert en Killerbee voor de kwaliteitsplaatjes en aan de gehele nieuwsredactie voor de ondersteuning bij onze blog!

En voor de CHIO Kenners... grijp je kans om te vertellen wat je leuk vond aan het CHIO en of je nog tips hebt!

Verwante onderwerpen:
[VN] 'Live' sfeerverslag van het CHIO - update 17 juni 19.00
[VN] CHIO: dag 2 van onze bloggende bokkers: nieuwe foto's
[VN] CHIO - bokkers blog on: Nederland wint brons!
[VN] CHIO Rotterdam: Bokkers keep rocking! JP de MP in polonaise
[VN] CHIO Rotterdam de laatste blogdag: geef jouw mening!
There we go!
Springen

Foto Killerbee
Marc Houtzager en Opium VS. Het paard met de enorme bokken dat in de landenwedstrijd slechts strafpunten kreeg door natte voeten in de sloot en daarmee Nederland naar het brons hielp. Ook wonnen ze individueel brons in de Grote Prijs van Rotterdam op zondag.

Foto Killerbee
Jos Jansink met de prachtige Cumano. Helaas net drie tienden tekort om door te gaan naar de barrage van de grote prijs! Doodzonde!

Foto Killerbee
Vliegende Schröder
Dressuur

Foto: Sjoert
Marc Peter Spahn heeft met zijn Fries de harten van het publiek gestolen

Imke reed goed op het CHIO, vooral de kur was bijzonder mooi!

Hans Peter Minderhoud met Florencio

De vrouw die voor het eerst in jaren (denk ik) niet bovenop het spreekwoordelijke podium heeft gestaan in Rotterdam

Stephanie Peeters en Jeff (En ik quote: "Dames en heren, het is natuurlijk aardig om te vertellen dat het paard van Stephanie vernoemd is naar de bondscoach" Pam van Geloven, CHIO 2009, 2008 etc

Mijn persoonlijk favoriete foto... zucht

Andere hoogtepunten

Foto Killerbee
Imke achter (en onder) de schermen

Andreas Helgstrand & Tannenhof's Carabas tijdens de veterinaire check op woensdag. Alle internationale paarden werden uitvoerig gekeurd. Hierbij moesten zij over het harde stappen en draven. Tevens werden de papieren gecontroleerd. Direct kreeg men te horen of men "accepted" was of niet. Zo niet, dan moest de combinatie de volgende ochtend nog eens aantreden. De deelnemers in de nationale rubrieken hoefden enkel hun paarden + paspoorten ter inzage aan te bieden.

Foto: Sansje
De persconferentie na de GP Springen. Met vlnr Marc Houtzager, Pius Schwizer en Steve Guedat. De laatste galoppeerde snoeihard langs de tribune in de ere ronde en liet toch nog een vette knipoog achter. Ik heb erg van hem genoten ( van zijn rijkunsten natuurlijk

En het was volle bak tijdens de persconferentie!

De jasjeswissel van Sjeff ( Zou hij vernoemd zijn naar het paard van Stephanie Peeters?

De man die ook in het laatste topic hulde verdient!

De leukste show van allemaal met de razend snelle collie!

Eten op de VIP... ook een hoogtepunt

Onze eigen JP in de polonaise met Frans

En het resultaat van onze mini boktmeeting met Sjoert!
Hopelijk tot een volgende keer!