Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Foutloos was de proef van Edward Gal en Totilas bepaald niet. De imponerende Gribaldi-zoon maakte een fout in de tweeërs en de hele serie om de pas ging stuk, Gal moest zijn hengst echt even tot de orde roepen toen het publiek luid reageerde. Maar met tienen voor technische onderdelen als piaffe, passage en piroutte kwam het winnende percentage toch nog uit op 84.300.
magic_lover schreef:Super van ed en totilas, dat was echt genieten...wat een heerlijk paard.
alleen het laatste stukje klopt volgens mij niet:Citaat:Foutloos was de proef van Edward Gal en Totilas bepaald niet. De imponerende Gribaldi-zoon maakte een fout in de tweeërs en de hele serie om de pas ging stuk, Gal moest zijn hengst echt even tot de orde roepen toen het publiek luid reageerde. Maar met tienen voor technische onderdelen als piaffe, passage en piroutte kwam het winnende percentage toch nog uit op 84.300.
De wissels om de 2 gingen fout, die deed ie later nog een keer over, en ook daar gingen ze fout.
de eners gingen wél goed.
of ik moet scheel gekeken hebben?
flicka schreef:Totilas was geweldig maar ik vind het puntenverschil met bijv. Anky best groot. Die reed met Salinero toch ook een goede kür? Dat niet stilstaan kost nooit zoveel punten. In het begin wasx het even gehakkel maar Toto was ook niet foutloos hè.