Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Die vieslel heeft nu zijn bekomst! 
liezzie schreef:jemig wat zijn we lekker hard met z'n alle. Waar gaat de maataschappij naartoe? Ik keur het gedrag niet goed wat die jongen heeft gedaan, absoluut niet. Maar deze jongen heeft hulp nodig. Het is een jomngen midden in zijn puberteit en dan gieren nog wel eens de hormaonen door je lijf, als je dan ook nog dronken word gevoerd en snel beïnvloedbaar, dan is zo'n situatie snel geboren.
liezzie schreef:jemig wat zijn we lekker hard met z'n alle. Waar gaat de maataschappij naartoe? Ik keur het gedrag niet goed wat die jongen heeft gedaan, absoluut niet. Maar deze jongen heeft hulp nodig. Het is een jomngen midden in zijn puberteit en dan gieren nog wel eens de hormaonen door je lijf, als je dan ook nog dronken word gevoerd en snel beïnvloedbaar, dan is zo'n situatie snel geboren.
Vanessa schreef:Waar gaat deze ophef allemaal over?
Heb ik iets over het hoofd gezien? HEb ik het stuk tekst niet goed begrepen?
Ik lees namelijk alleen dat de jongen aan zichzelf gezeten heeft in een stal waar ook een shetlandpony stond.
Sterker nog:
"Het paardje kan zich niet bewust zijn geweest van de seksuele handelingen van de puber."
Ik heb medelijden met de jongen. Wat ontzettend genant om betrapt te worden!
Vanessa schreef:Waar gaat deze ophef allemaal over?
Ik lees namelijk alleen dat de jongen aan zichzelf gezeten heeft in een stal waar ook een shetlandpony stond.
Sterker nog:
"Het paardje kan zich niet bewust zijn geweest van de seksuele handelingen van de puber."
Downhill schreef:Vanessa schreef:Waar gaat deze ophef allemaal over?
Sterker nog:
Op een erf waar hij niets te zoeken heeft.
Op een erf van een ander!
Op priveterrein.
Piera schreef:Als ik het zo lees heeft die jongen die pony niet aangeraakt, alleen iets in zijn bijzijn gedaan. Ik heb niet het gevoel dat pony's daar echt iets aan over houden. Ik denk dat deze jongen gewoon hulp nodig heeft en een nieuwe vriendengroep. Ik moet zeggen dat ik met hem te doen heb, als puber ben je erg kwetsbaar en beïnvloedbaar en dat zou heel goed tot deze actie geleid kunnen hebben.