Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wendyvdh schreef:Vanmiddag is Kimberley de Jongh met de 19 jarige Inspekteur (v. Darwin) Outdoorkampioen geworden in het ZZ-L. De KWPN-hengst bewijst onder zijn zesde ruiter nog steeds in vorm te zijn. Inmiddels is hij 19 jaar en hij heeft al een paar keer afscheid genomen, maar hij gaf blijk helemaal niets te voelen voor het bejaardentehuis. Tijdens de Nederlandse Kampioenschappen liet Inspekteur zien dat hij zijn nieuwe eigenaren dankbaar is voor zijn schitterende stal en de paardvriendelijke omgeving en behandeling. Samen met Kimberley de Jongh danste Spekkie naar een persoonlijk record in de afsluitende kür op muziek.
Een groot compliment moet ook gericht worden aan Kimberley die een oude Young Riders kür in één dag wist om te buigen in een ZZ-Licht kür. De jury waardeerde dit feit en kwam zelfs tweemaal uit op een artistieke score van 79%
Revster schreef:Wat goed van Kimberley en Inspekteur! Zo snel al zo'n topprestatie! Wat ik me af vroeg.. trainen ze wel nog steeds bij DVB?
Ook super van Johan Rockx!
sterre2009 schreef:Revster schreef:Wat goed van Kimberley en Inspekteur! Zo snel al zo'n topprestatie! Wat ik me af vroeg.. trainen ze wel nog steeds bij DVB?
Ook super van Johan Rockx!
Volgens mij trainen ze niet meer bij DVB, maar bij Tommie Visser. Want ze heeft al vaker met Inspekteur goed gepresteerd maar ik kan hiervan niets terugvinden op de website van DVB