Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polly schreef:@ pluklief; wat wil je er anders mee? meenemen naar huis?
ik vind het wel een goede regeling eigenlijk, ik zou het ook fijn vinden als mijn paard op het wedstrijdterrein dood neervalt dat er dan uitgezocht word hoe dat komt.
Vervoeren mag je hem toch niet meer dus of de GD hem met "passend vervoer" komt halen of rendac met de grijper..
Anya schreef:No fiets way dat op mijn paard in opdracht van de KNHS sectie wordt verricht. Dat besluit ik nog altijd zelf. En daar wil ik wel een rechtszaakje over beginnen. Om het principe
Anya schreef:Een paard van mij dat overlijdt buiten de stal/weide zal eerst mee terug gaan naar huis om de kudde afscheid te kunnen laten nemen. En als er sectie verricht moet worden, dan is dat omdat IK als eigenaar de oorzaak wil weten. .
Polly schreef:Ik bekijk het op een andere manier.
Als hij dood is is ie dood en dan kan je er verder weinig mee, oke dan wil je hem mee naar huis nemen, takel hem op het concoursterrein maar weer in 't trailertje, naar huis, andere paarden laten ruiken, takel je hem weer uit het trailertje, sleep hem naar de weg waar ie dan weer opgehaald word.
Ik zou dankbaar zijn als iemand regelt dat ie van het concoursterrein opgehaald word, hoe verdrietig ik ook zou zijn..