Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
floorDaan schreef:Nee ik vind dit helemaal niet ver gaan, hoe kan je op dat niveau aan een sport doen terwijl je je paardje niet eens genoeg vertouwd om te geloven dat je ook goede resultaten kan halen zonder doping... Ik vind dit echt heel goed, geen gedoe in de topsport.
daniella74 schreef:Nogal Penny reacties hier.
Het stinkt igg nog steeds. Prijzengeld, gemaakte wedstrijdkosten en gerechtskosten zullen ondertussen ook aardig in de papieren lopen. Vraag mij af of je op dit moment wel in het Duitse team moet willen zitten, zou als ik hem was lekker mijn eigen plan trekken (denk dat hij op een hoop concoursen best welkom is van de zomer) en na de schorsing ook vooral bedanken voor de eer.
caroline78 schreef:Belachelijke straf. de andere ruiters die hetzelfde middel hadden gebruikt werden bij mijn weten niet zo zwaar gestraft als christiaan. Ik denk dat hij wel genoeg was gestraft dit is in mijn ogen wel erg zwaar zeker als je het vergelijkt met de andere.
Yolien schreef:Ik vind het juist erg respectvol dat een eigen bond optreedt tegen haar ruiters. Op deze manier maakt de FN ook een statement en geeft het op haar manier aan dat dit ECHT NIET kan.
Balen van Ahlman maar ja, eigen schuld dikke bult zal ik maar zeggen.
malloesje schreef:Ik vind het ook behoorlijk ver gaan, want idd hoe zit het met de andere Duitse ruiters die in het verleden ook beticht zijn van doping.. Ik kan me herinneren dat de Beerbaums ook niet helemaal clean zijn (iig beticht van) Die zouden dan op zijn minst ook zo zwaar gestraft worden vind ik..
http://www.dopingautoriteit.nl/nieuws/algemeen/957