Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Ik wil ook!!! Mag ik heel brutaal vragen hoe duur die kaarten waren? Want die zijn toch heel prijzig?
brigitta1987 schreef:Ik vind het best een mooie race om te zien, maar anderzijds halen er maar zo weinig paarden en jockeys de finisch dat ik wel twijfel aan hoe diervriendelijk dit allemaal is.
Malibu schreef:Dat mag hoorde prijzen vallen echt ontzettend mee. Ongeveer 40 pond voor een kaartje. Op dit moment staat de pond nog maar een klein beetje hoger dan de euro, dus zeg ongeveer 50 a 55 euro...
Malibu schreef:Joolien schreef:Ik wil ook!!! Mag ik heel brutaal vragen hoe duur die kaarten waren? Want die zijn toch heel prijzig?
Dat mag hoorde prijzen vallen echt ontzettend mee. Ongeveer 40 pond voor een kaartje. Op dit moment staat de pond nog maar een klein beetje hoger dan de euro, dus zeg ongeveer 50 a 55 euro... Dit zijn gewone entree kaarten.
Je heb veel duurdere kaarten, maar dat zijn die speciale tribune plaatsen. Zitten vaak een hoop beroemde of goed bedeelde mensen
brigitta1987 schreef:Ik vind het best een mooie race om te zien, maar anderzijds halen er maar zo weinig paarden en jockeys de finisch dat ik wel twijfel aan hoe diervriendelijk dit allemaal is.
Hier is de afgelopen jaren flink aan gewerkt omdat het veel negatieve media aandacht kreeg (en terecht natuurlijk), maar het gebeurt nog maar zelden dat er paarden overlijden. Anders had ik ook niet heen gegaan hoor
Citaat:JOHN SMITH'S GRAND NATIONAL - WHERE THEY FINISHED
1st Comply Or Die (7-1 joint-favourite)
2nd King Johns Castle (20-1)
3rd Snowy Morning (16-1)
4th Slim Pickings (10-1)
5th Bewleys Berry
6th Cloudy Lane
7th Nadover
8th Baily Breeze
9th Chelsea Harbour
10th Mon Mome
11th Hi Cloy
12th Cornish Sett
13th Hedgehunter
14th Idle Talk
15th Milan Deux Mille
Casualties:
2nd fence: Black Apalachi, Backbeat, L'Ami (all fell)
3rd fence: Tumbling Dice, Iron Man (both unseated)
4th fence: Ardaghey, Fundamentalist (both fell)
6th fence: No Full (fell)
8th fence: Madison Du Berlais, Philson Run (both fell)
11th fence: Contraband, Kelami (fell)
17th fence: Point Barrow (pulled up)
19th fence: Vodka Bleu, Bob Hall, Naunton Brook (all pulled up)
20th fence: Joaaci (fell), McKelvey (unseated)
22nd fence: Butler's Cabin (fell)
25th fence: Turko (fell), Knowhere (fell), Simon (unseated)
27th fence: D'Argent (fell)
29th fence: Dun Doire (pulled up)
30th fence: Mr Pointment (pulled up.
GewoonNoor schreef:Hoelaat is het?