Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daniella74 schreef:Hebben ze niets nuttigers om zich me bezig te houden? Om hier nu een grootschalige campagne over te starten is imo zonde van eht geld, zijn vast wel hele groepen dieren die grotere problemen hebben.
DubbelDun schreef:En waarom alleen paardenbezitters daar op aan spreken !! Laat ze eens beginnen met de pensionstallen die geen of onvoldoende mogelijkheid hebben voor paardenm om voldoende beweging te krijgen daar eens op aan te spreken.
DubbelDun schreef:En waarom alleen paardenbezitters daar op aan spreken !! Laat ze eens beginnen met de pensionstallen die geen of onvoldoende mogelijkheid hebben voor paardenm om voldoende beweging te krijgen daar eens op aan te spreken.
Elmira schreef:In dat geval zou er geen vergunning voor een manege/pensionstal afgegeven mogen worden.Ik denk dat je ook bij gemeentes ed moet zijn...
Hier in de omgeving kunnen nergens paarden buiten staan, zo triest
DubbelDun schreef:DubbelDun schreef:En waarom alleen paardenbezitters daar op aan spreken !! Laat ze eens beginnen met de pensionstallen die geen of onvoldoende mogelijkheid hebben voor paardenm om voldoende beweging te krijgen daar eens op aan te spreken.Elmira schreef:In dat geval zou er geen vergunning voor een manege/pensionstal afgegeven mogen worden.Ik denk dat je ook bij gemeentes ed moet zijn...
Hier in de omgeving kunnen nergens paarden buiten staan, zo triest
Triest voor de mensen die dan in de direkte omgeving geen paard kunnen houden, maar wel veel beter voor de paarden. En dáár draait het tenslotte om.