Tuigpaardavond in Zwolle groeit uit tot een begrip

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Tuigpaardavond in Zwolle groeit uit tot een begrip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-09 22:30

www.zwolleinternational.nl

Tuigpaarden, Friezen en hackney’s spetteren weer op de ‘Mooiste Tuigpaardavond van het Jaar’ die aanstaande woensdag plaatsvindt tijdens Zwolle International. Het tuigpaardenfestijn begint om 19.00 uur in de IJsselhallen. Grote aantallen bezoekers genieten ieder jaar van de fantastische sfeer in de IJsselhallen en meer dan de helft van hen loopt op hout. Want wie op klompen komt ontvangt 50% kassakorting.

Natuurlijk staan de vertrouwde onderdelen op het programma. Wederom zullen de Friezen, hackneys en tuigpaarden zich in verschillende disciplines van hun beste kant laten zien. Afgelopen jaar durfden een aantal tuigpaardrijders het aan om een parcours te springen. Dit jaar wordt het nog spannender. Tijdens het ‘oliebollenconcours’ in IJsselmuiden is er reeds een selectieparcours verreden de beste ‘tuigpaardspringruiters’ kwalificeren zich voor Zwolle. Ook het jong KWPN zal acte de presence geven in een spannende rubriek. Jong KWPN heeft een aantal leden (16 tot 26 jaar) met liefde voor tuigpaarden en de tuigpaardensport, die geen of weinig wedstrijdervaring hebben.

Nieuw is een spectaculaire show van tuigpaardrijders. De exacte inhoud van de show wordt nog niet prijsgegeven maar heeft te maken met het inspannen van tuigpaarden en een dienblad vol bier…. Aan het einde van de avond strijden de mooiste tuigpaarden, Friezen en hackney’s om de ‘Zilveren Klomp’ en dat is het moment dat een paar duizend klompen op hun hardst op de tribunebanken roffelen en er een onvergetelijke sfeer bestaat.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Tuigpaardavond in Zwolle groeit uit tot een begrip

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 23:40

Und ich binn wieder dabei Haha!

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 23:41

Helaas, moet werken en autorijden, was er graag bij geweest. Ja

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 23:53

ben benieuwd om welke hengsten het gaat

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 08:13

Klinkt weer goed! Helaas ben ik er ook niet bij, klompen kunnen in de kast blijven staan. Iets met erg vroeg moeten werken op donderdag. Huilen

Insider

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 11:14

Waldemar komt ook :):) :):) :):)

appalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 13:30

Wij zijn wederom van de partij en hebben zelfs mijn ouders kunnen overhalen om ook mee te gaan!!!! Zien of we eindelijk mijn vader van zijn Friezen geloof af kunnen helpen met die super tuigers!!

Jord

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 14:12

Ben er een jaar of 3 geleden geweest en toen gaf de "Rijdende Hoefsmid" een show dit was echt afschuwelijk.
Was de 1e en laatste x dat ik geweest ben, niet alleen daardoor maar de buitenconcoursen zijn gewoon veel mooier, daar zijn ook de echte toppers.

_Merato_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 17:54

Ik ben er ook weer, we zitten weer aan een VIP-tafel 8-) .
Als het net zo'n spetterend spektakel wordt als vorig jaar, dan teken ik ervoor!

miesje890

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 17:00

Hoop dat het leuk en gezellig wordt vanavond voor de bezoekers en de paarden!