Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sandravra schreef:Waar bemoeien ze zich mee? Als je er geen verstand van hebt, hou je er dan buiten.
EeCee schreef:sandravra schreef:Waar bemoeien ze zich mee? Als je er geen verstand van hebt, hou je er dan buiten.
Ik denk dat het niet uit bemoeienis is maar uit goede bedoelingen![]()
Mensen die geen of niet zoveel 'verstand' van paarden hebben zien een diertje in de kou staan en refereren dan aan hun eigen gevoelsbeleving.
Gister vroeg iemand die langs fietste (terwijl mijn merrie in de bak stond met haar deken op) "Heeft je paard geen last van de kou?" Waarop ik zei; Nee, hoor! "Oh, gelukkig maar" zei de fietser.
Marley schreef:liever teveel onnodige telefoontjes, dan 1x niet bellen terwijl het wel nodig was..... is alleen maar goed dat mensen zich bekommeren om de dieren, dat het dan allemaal wel meevalt is alleen maar beter toch
Djilan schreef:Nou ja, hier is het `s nachts steeds tussen de -14 en -18 dus die -5 zijn we al voorbij
Maar dan nog, met genoeg voer en water redden ze het prima!
Adriana schreef:Ik heb juist moeite met paarden die al 2 maanden in de box staan en er niet uitkomen! Naar buiten is veel gezonder voor de paarden! En als ze maar dagelijks buiten komen dan zijn ze ook lang zo gek niet dat je ongelukken krijgt.