Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blue9 schreef:Ja komt bij mij direct weer de vraag op, hoe is het in het wild dan. Als de paarden altijd al 24/7 buiten staan kunnen ze hier ook wel tegen, en beschutting spreekt voor zich.
Vraag ik me wel af moet dit een hok zijn of kunnen dat ook gewoon bomen zijn?

En paarden die het gewoon zijn kan je maar beter niet plots in een warme stal gaan steken met hun dikke wintervacht, daar gaan ze WEL ziek van worden. 
)
Gewoon een kwestie van de hoed en de rand weten denk ik
Om dan nu te gaan klagen dat het niet mag is mosterd na de maaltijd. 

Dus de dierenbescherming moet maar terugkomen als het heel hard regent, dat vinden paarden veel erger!
. Extra ruwvoer, superdikke wintervacht, hij heeft sowieso nog aardige reserves van de afgelopen zomer
. Als ik ook maar merk dat hij het enorm koud heeft, ben ik de eerste die er wat aan zou doen. 
... Ja mijn paard loopt nog 24/7 buiten. Hij heeft twee vriendjes die hij warm houdt en een schuilstal. We zorgen dat er regelmatig water/eten komt en voor de rest heeft hij het warmer als ik als ik daar ben.
Wat willen ze nou?! Daarnaast maakten ze daar alleen met regen of hitte gebruik van en ja tuurlijk heb ik ook liever een schuilstal maar als de gemeente weer moeilijk moet doen.