previr schreef:bah echt erg, je moet zo je paard maar vinden in de wei, schik je je kapot.
dat vuurwerk is leuk maar alleen bestemd voor mensen die beseffen dat dieren hier absoluut niet blij mee zijn.
wij hebben gisteren alles binnengehaald wat op de wei liep om ongelukken te verkomen je weet t nooit.
ik hoop dat de jongetjes leren als ze t paard zien!
(wie draait op voor de kosten)
En hier sla je de spijker op zijn kop. Niet vervelend bedoeld maar we lezen het elk jaar weer dat er beesten omkomen door vuurwerk. Mensen zonder paarden of welk ander dier dan ook beseffen niet wat het voor sommige beesten teweeg kan brengen. Mijn paarden op één na reageren er helemaal niet op, maar toch heb ik ze al een week binnen omdat er gewoon geknald word en wij een fietspad langs huis hebben waar echt wel eens een knal vandaan komt. Misschien voor de dierenbezitter een wijze raad en ik hoop dat iedereen deze opvolgt zet uw beesten gewoon binnen dit is gezien het feit op ongelukken echt niet zielig maar u neemt hiermee de verantwoording voor uw beesten en uw onwetende medemens. Ik wens deze mevrouw alle sterkte en geef haar één raad voor we het nieuwe jaar ingaan mee"laat zij wel de dekgelden voor uw nieuwe veulen betalen en niet alleen maar laten kijken naar een zielig hoopje resten van een paard" Raak hen maar door ook te werken voor hetgeen zij hebben aangericht. Een heel fijn 2009.