Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tulandro schreef:Niet iedereen is verrast door de resultaten van de proef. Een medewerker van The Times die vier paarden bezit, wist dit naar eigen zeggen al lang. Hij schreef dat hij meer onder de indruk zou zijn geweest van een onderzoek dat stelt dat de zon 's ochtends opgaat.
Marigold schreef:Tulandro schreef:Niet iedereen is verrast door de resultaten van de proef. Een medewerker van The Times die vier paarden bezit, wist dit naar eigen zeggen al lang. Hij schreef dat hij meer onder de indruk zou zijn geweest van een onderzoek dat stelt dat de zon 's ochtends opgaat.
![]()
TE5 schreef:Leek mij wel logisch (wij herkennen elkaar meestal ook aan de telefoon ('met wie?' 'met mij' 'Oooh!'))
Maar als die man alles zo veel beter/eerder wist,
waarom heeft ie er zelf niets mee gedaan dan.
Moet niet zo moeilijk gaan doen vind ik.
Marigold schreef:Tulandro schreef:Niet iedereen is verrast door de resultaten van de proef. Een medewerker van The Times die vier paarden bezit, wist dit naar eigen zeggen al lang. Hij schreef dat hij meer onder de indruk zou zijn geweest van een onderzoek dat stelt dat de zon 's ochtends opgaat.
![]()
Citaat:Maar als die man alles zo veel beter/eerder wist,
waarom heeft ie er zelf niets mee gedaan dan.
Moet niet zo moeilijk gaan doen vind ik.
![]()