Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ElCid schreef:Redelijk nietszeggend onderzoek, waarbij 1 paard het prima deed en 2 anderen het af lieten weten. Volgens mij om tot enig significant bewijs te komen zal er een grotere groep proefpaarden nodig zijn.
Dit wordt finaal afgeschoten lijkt mij.
Die honden hadden er ook altijd genoeg van na een half uur/uur.
Elmira schreef:Nou dit zegt dus ook niet zoveel he, net als men één kind gaat testen om te kijken of het nog egocentrisch is op een bepaalde leeftijd - en dat kind is het dan - mag men dan aannemen dat alle kinderen op die leeftijd nog egocentrisch zijn? Ga dit proefje eerst maar eens met een stuk of 100 of het liefst meer uitvoeren.
aerdenhout1 schreef:Okee...en wat hebben wij eraan of we weten hoe een paard ziet in het donker?? Beetje onzinnig onderzoek lijkt mij.

. Ik neem toch niet aan dat ze er al klaar mee zijn na 3 paarden te hebben getest 
aerdenhout1 schreef:Okee...en wat hebben wij eraan of we weten hoe een paard ziet in het donker?? Beetje onzinnig onderzoek lijkt mij.

. Door dit soort kleine onderzoekjes zijn we toch al heel wat wijzer geworden over wat paarden kunnen zien. Tenminste, we denken dat te weten. Hoe meer je weet hoe beter toch?