Groepenindeling eerste bezichtiging KWPN hengsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Groepenindeling eerste bezichtiging KWPN hengsten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-08 11:45

http://www.kwpn.nl

Afbeelding
Painted Black
foto: http://www.sjoert.com

Gestart wordt op maandag 8 december met de oudere dressuur- en springhengsten en de oudere Gelderse hengsten.

Dinsdag 9 december dressuurhengsten van Licotus, Lingh, Lord Loxley, Negro, Obelisk, OO Seven, Oscar, Osmium, Paddox, Painted Black, Polansky, Prestige VDL, Radetzky, Rhodium, Blue Hors Romanov, Ronaldo, Royal Hit, Rubin Royal, Rubiquil, Samba Hit I, Samba Hit II, San Remo, Sandreo.

Woensdag 10 december springhengsten van Landfein, Landlord, Landor S, Larino, Licotus, Long Beach, Lord Z, Lovis Corinth, Lucky Boy, Luidam, Lupicor, Lux, Manhattan, Matterhorn, Mermus R, Modesto, Montender, Montreal, Mr. Blue, Nabab de Rêve, Namelus R, Nassau, Numero Uno, Odermus R, Oklund, Orlando, Ovidius, Padinus, Painter's Row xx, Pennsylvania, Phin Phin, Polydox, Quantum, Quaprice Z.

Vrijdag 12 december springhengsten van Quasimodo Z, Quattro, Quidam de Revel, Quidam's Rubin, Quintero, Quite Easy, Radisson, Rival Z, Riverman, Rubert R. , Sam R, Sandro Boy, Sarantos, Silverstone, Sjapoo, Stakkato, Sydney, Tampa, Tangelo van de Zuuthoeve, Tenerife VDL ,Thunderbolt ,Tjungske , Toulon, Triomphe de Muze, Tygo, Ultimo, Unistar.

Zaterdag 13 december springhengsten van Abke, Acapulco Z, Acodetto, Air Jordan Z, Argentinus, Balou du Rouet Z, Ukato, Unaniem, Untouchable, Untouchable Z, Up to Date, Upgrade, Ustinov, Utopie, Vainqueur, Valentino DDH, Verdi, Vermont, Viento Uno W, Vigo d'Arsouilles, Vincenzo, Vittorio, Voltaire, Winningmood van de Arenberg.

Maandag 15 december dressuurhengsten van Sandro Hit, Santano, Scandic, Sir Donnerhall, Sir Sinclair, Son de Niro, Sorento, Special D, Stedinger, Tango, Tolando, Trento B, Tuschinski, UB 40.

Dinsdag 16 december springhengsten van Berlin, Burggraaf, Cagliostro, Calato, Calvino Z, Campione, Candillo, Cantos, Canturo, Cardento, Caresino, Caretino, Carolus II, Cartani, Cartano, Carthago, Casall, Casantos, Casco, Cassini II, Cavalier, Chacco Blue, Chellano Z, Chicago I Z.

Woensdag 17 december springhengsten van Chico's Boy, Chin Chin, Colandro, Colman, Con Cento, Concorde, Contender, Contendro I, Contendro II.

Donderdag 18 december springhengsten van Chuck Z, Clearway, Coconut Grove xx, Cordalmé Z, Corland, Corrado I, Couleur Rubin, Darco, Dollar de la Pierre, El Bundy, Ephebe For Ever, Escudo I, Favoritas xx, Fergar Mail, Flipper d'Elle, For Pleasure, Franco (Ultra-Du), Gentleman, Ginus, Goodtimes, Harley VDL, Heartbreaker, Hinault, Hold Up Premier, Indoctro, Indorado, Jumpy des Fontaines, Kalief, Karandasj, King Kolibri, Kojak, Kreator xx, Krunch de Brêve.

Vrijdag 19 december dressuurhengsten van Aachen, Abanos, Brentano II, Citango, Contango, Contender, D-Day, Daddy Cool, De Niro, Diamond Hit, Discovery, Don Primaire, Don Primero, Don Schufro, Donnerruf, Du Moulin, Dutch Dormello DDH, Florett As, Quattro, T.C.N. Partout, Undigo, Ungaro, United, Uphill, Upper-Class, Uptown, Van The Man, Vivaldi, Vivaldo, Voice, Welt Hit II.

Zaterdag 20 december dressuurhengsten van Flemmingh, Florencio, Fürst Heinrich, Gribaldi, Havidoff, Hemmingway, Houston, Jazz, Johnson, Krack C.

Maandag 22 december nakeuring dressuurhengsten en tweede bezichtiging dressuurhengsten geboren in 2005.

Dinsdag 23 december nakeuring springhengsten, tweede bezichtiging springhengsten geboren in 2005 en Gelderse hengsten geboren in 2005 of eerder. Eerste bezichtiging van Gelderse hengsten van Elegant, Koss, Upperville.

Ilzas

Re: Groepenindeling eerste bezichtiging KWPN hengsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 13:38

O wat is en blijft die Sandreo toch een droomhengst he? Als ik die foto nu weer zie: Kwijl

Manon2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 13:43

Ilzas schreef:
O wat is en blijft die Sandreo toch een droomhengst he? Als ik die foto nu weer zie: Kwijl

Shock Sigaar

Heb je die achterbenen wel eens in het echt gezien? Vriendjes zijn?

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 13:45

Nee. Iets mis mee dan? Vertel.

beenyman

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 14:50

Tis idd een plaatje van een hengst, maar dat achterbeen is idd niet best!

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 14:57

9 december gaan wij naar Ermelo!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 15:09

Tot aan de schoft is Sandreo een droomhengst; gewéldige nek, mooi voorbeen, maar verder is 'ie daarachter achter niet bepaald spectaculair...

Avy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 15:26

Als er een schaap over de dam is, volgen er meer? Altijd dat domme gezeur over dat achterbeen van Sandreo.

Manon2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 15:40

Avy schreef:
Als er een schaap over de dam is, volgen er meer? Altijd dat domme gezeur over dat achterbeen van Sandreo.

Waarom dom gezeur? Als de hengst dat heeft, dan heeft hij dat. Je kunt het mooier maken dan het is maar dat heeft geen enkele zin.

Zijn nakomelingen lijken wel goed wat ik er zo van hoor en zie.

Maayke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 17:35

tis toch echt Painted black Koe

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 17:57

Maayke schreef:
tis toch echt Painted black Koe

Dat dacht ik dus ook Bloos
Maar blijkbaar verkeerd gezien Nagelbijten / Gniffelen

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 17:57

foto is vandaag veranderd Knipoog Gisteren Sandreo.... Nu Painted black...

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 17:58

ohh haha, ja zo krijg me mij wel in de war *LOL*

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 18:17

hij blijft geweldig Lovers

Agnes75

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 19:35

Avy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:24

Manon2 schreef:
Avy schreef:

Waarom dom gezeur? Als de hengst dat heeft, dan heeft hij dat. Je kunt het mooier maken dan het is maar dat heeft geen enkele zin.

Het topic gaat ergens anders over en vervolgens zijn er meerderen die gaan zeuren over een achterbeen van een hengst die op de foto staat van het geplaatste topic. Dat is het zelfde als er een topic is waar iets over jazz staat, dan gaat ze altijd meteen beginnen over zijn karakte.

Avy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:31

Maar goed, ik heb al zin om te kijken bij eerste bezichtiging! En al die fantastische hengsten bewonderen Vingers aflikken

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:44

Ik was graag even naar Ermelo gegaan, maar het zit er helaas neit in. Scheve mond Ben benieuwd hoe Obelisk het dit jaar doet.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 21:42

Ik ga de 23ste kijken naar de Gelderse hengsten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 00:23

Ik ben er 10-12 en 17 december om te werken! Er komen een aantal leuke hengsten op die dagen!

IrisDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 17:44

Ik wil misschien dinsdag 16 Dec. heen gaan Ja
Dan moet Whitenose zijn papa, Cantos Haha!

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 18:03

En ik ga 20 december in ieder geval met een eigen hengst en ga denk ik ook nog wel een andere dag kijkenop de Sandreo dag Haha!

sonova

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 14:23

Ben wel heel benieuwd naar de nakomeling van Lingh...weet iemand trouwens of Decor Delatio nu ook gekeurd word? Hij zou naar de najaarskeuring gaan maar daarvan heb ik nog niets gezien of gehoord.

vrodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 23:35

Citaat:
Ben wel heel benieuwd naar de nakomeling van Lingh...weet iemand trouwens of Decor Delatio nu ook gekeurd word? Hij zou naar de najaarskeuring gaan maar daarvan heb ik nog niets gezien of gehoord.

Ook mijn vraag Pling . Of komt hij op 19 dec bij de dressuurhengsten van De Niro?

ammi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 12:18

Geen nakomelingen van Scandic? of kijkik daar nou overheen? Haha!