Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yavanna schreef:Typisch Amerikaans... ik heb er mijn twijfels bij, want een paard heeft toch een heel ander lijf als bv een hond. En zeker als ik dat been van het veulen zo zie, voor operatie, dan laat je zo'n dier toch niet leven..
Woest schreef:ik vind dit ook niet zo "geweldig" . Ok aan ene kant als je zo lang op dit veulen gewacht zou hebben of het zou gaan over een paard dat je zielsmaatje is zou ik er best kunnen inkomen dat je er vanalles voor zou doen om het te helpen, of het moet een zeer belofte vol en zeer duur veulen moeten zijn geweest. anders zie ik er ook het nu niet van in om een paard zo te leren leven. maar aangezien een veulen op jonge leeftijd hieraan gewend geraakt kan het eigelijk goed zijn dat ze er geen last van zal hebben als gewoon "weide paard" zijnde.
Snackie schreef:Wat ik me afvraag, is wat de toekomst voor dit dier brengt? Kan ze ooit bereden worden,of word die druk teveel op haar been?
Bojangles schreef:Er was toch ooit ook een ander paard met een nepbeen en die bokte en galloppeerde gewoon door de wei?
Daar waren toen ook foto's van.
Lizz schreef:Voor een paard is dit toch niet de oplossing?
Ik kan mij hier absoluut niet in vinden, geef liever het geld van protheses aan mensen die het nodig hebben en geen prothese kunnen betalen.