Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sigrid1182 schreef:ik snap ook niet dat er niet gelijk aktie word ondernomen...je kan toch gelijk zon dier in beslag nemen....en behandelen....
Paintlinger schreef:Arm beest!! missschien loopt ie er nu nog wel zo bij!!
Die kerel moet zelf een tie wrapje om zijn balzak hebben!! debiel!
oomens schreef:sigrid1182 schreef:ik snap ook niet dat er niet gelijk aktie word ondernomen...je kan toch gelijk zon dier in beslag nemen....en behandelen....
Volgens mij mag de politie niet zomaar beslag leggen als de openbare orde niet in gevaar is. Daar moet de inspectiedienst/dierenbescherming voor komen dacht ik.
oomens schreef:sigrid1182 schreef:ik snap ook niet dat er niet gelijk aktie word ondernomen...je kan toch gelijk zon dier in beslag nemen....en behandelen....
Volgens mij mag de politie niet zomaar beslag leggen als de openbare orde niet in gevaar is. Daar moet de inspectiedienst/dierenbescherming voor komen dacht ik.
Wyah_Rona schreef:Hoe kun je, je pony zoiets aandoen. Kan er met mijn vestand echt niet bij!
Tallie_Ho schreef:Het is weer typisch, weet je wat, bind die vent zijn balzak af, kijken of hij er geen ontstekingen van krijgt..
Het wordt echt hoe langer hoe gekker in dit land!! Mensen behandelen dieren alsof ze geen cent waard zijn.. Ongelofelijk!!
Manske schreef:Paintlinger schreef:Arm beest!! missschien loopt ie er nu nog wel zo bij!!
Die kerel moet zelf een tie wrapje om zijn balzak hebben!! debiel!
Amen.
Met dat figuur idd precies hetzelfde doen als hij gedaan heeft met dat arme beestje