Mayflower tijdens de prijsuitreiking
Foto: Rob Ravesteijn
Dit jaar was ook Bokker Mayflower present tijdens de Nederlandse Kampioenschappen voor American Appaloosa's. Vorig jaar behaalde zij al haar NK-titel in de Open Trail, en dit jaar moest zij dit natuurlijk verdedigen met haar paard.
Hoe is dit haar vergaan? Dat kun je hieronder lezen!
Nadat ik begin oktober al helemaal op een roze wolk zweefde toen ik het Brons in de Non Pro Trail won op het EK voor Appaloosa's in Aachen Duitsland, kan na dit weekend mijn jaar helemaal niet meer stuk!
Vorig jaar behaalde ik voor het eerst een NK-titel in de ApHC Open Trail en dat was een verrassing, maar nu moest ik "mijn" titel verdedigen en dat maakte het toch wel extra spannend

Het parcours was redelijk moeilijk, een paar tricky hindernissen en dat mag ook wel op een NK, maar het ging heel erg goed. Dat bleek later ook wel want ik was opnieuw Nederlands Kampioen ApHC Trail geworden en wel met mijn hoogste score ooit: 73,5 punten!

Het leukste was nog wel dat de ons bekende fotograaf Rob Ravesteijn, die deze show sponsorde met zijn foto's, mijn ouders van de tribune nam en hen met Quince en mij op de foto wilde hebben

Na al deze avonturen krijgt Quince nu zijn welverdiende vakantie en ik hoef natuurlijk niet te vertellen hoe ontzettend trots ik op hem ben, de kleine bastaard

Aan het werk op de brug
Foto: Rob Ravesteijn