Relatie tussen Sjef Janssen en juryleden blijft zeer slecht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Angela

Relatie tussen Sjef Janssen en juryleden blijft zeer slecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-08 13:50

www.dehoefslag.nl

Afbeelding
De beelden van Anky en Salinero mogen niet worden beoordeeld,
volgens Sjef.

Foto: Kit Houghton / FEI

Sjef Janssen wil niet dat beelden van Anky door Withages worden beoordeeld.

Dat de tijdens en na de Olympische Spelen ontstane onenigheid tussen Sjef Janssen en de olympische juryleden inclusief de Belgische Mariette Withages voorlopig niet uit de wereld is, merkt de organisatie van het Global Dressage Forum aan den lijve. Dit jaarlijks terugkerend tweedaags evenement op Academy Bartels in Hooge Mierde had voor dinsdag 28 oktober een door Withages geleidde evaluatie van de Olympische proeven op het programma staan. Hierbij zouden verschillende onderdelen uit de proeven van de olympische top tien nogmaals de revue passeren. Dit met als doel de jurering transparanter te maken. Janssen persoonlijk lijkt hier nu een stokje voor te hebben gestoken.

Esther Tacken van de organisatie bevestigt: ‘Sjef Janssen wil inderdaad niet dat de beelden van Anky door Withages worden beoordeeld, vanwege een conflict tussen hem en Withages. De kans is nu groot dat we dit programmaonderdeel een andere invulling gaan geven en er helemaal geen proeven van de Spelen beoordeeld gaan worden.’ Het gerucht dat enkele juryleden niet wilden komen, wordt door Tacken ontkent. ‘Dat heb ik ook gehoord, maar wij hebben nog geen afmeldingen ontvangen.’ Tacken geeft wel aan dat ze van het Nederlandse olympische jurylid Ghislain Fouarge nog geen bevestiging van zijn komst heeft gehad.

Verwant artikel:
[VN] Olympische juryleden pikken kritiek Sjef Janssen niet langer

zipje71

Re: Relatie tussen Sjef Janssen en juryleden blijft zeer slecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 14:06

Wat een onzin! Zo blijft het zich voortslepen. Nu geven ze openheid, is het ook weer niet goed.

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 14:09

Sjef Janssen heeft blijkbaar liever geen transperante jurering. .....mmm vraag me af waarom.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 14:09

Ik word hier moe van.
Sjef moet zijn ego ff indimmen. Als hij niet wil dat Anky word beoordeeld door Withages moet ze maar helemaal niet meedoen.
Ik heb hier zo'n hekel aan.

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 14:10

Ehm, hoe kán Sjef dit verbieden? Er zit toch geen copyright op die beelden?

monsterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 14:10

tja is idd onzinnig maar aan de andere kant ook wel te begrijpen...het is nu een principe kwestie geworden voor sjef..

Insider

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 14:16

Hopelijk begint men hier nu eens te begrijpen hoe de vork echt in de steel zit en wat ik hier al vaker heb geschreven. Dit is hoe de relaties zijn. Sjef bepaalt en natuurlijk kan het niet doorgaan als hij het niet wenst hij moet tenslotte Bartels te vriend houden en andersom!

Enige oplossing flink de schoffel erdoor en laat Withagens die beelden bespreken! OPENHEID dacht dat hij daar zo voor pleitte! maar ja dit past niet in zijn straatje.

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 14:23

Angela schreef:
www.dehoefslag.nl

Hierbij zouden verschillende onderdelen uit de proeven van de olympische top tien nogmaals de revue passeren. Dit met als doel de jurering transparanter te maken.

Nou dan beoordelen ze toch de beelden van de nummers 2 t/m 10 ?
Zo moeilijk is het toch allemaal niet, beeldmateriaal zat Knipoog

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 14:25

Klinkt als sterallures, moet niet gekker worden.
Laatst bijgewerkt door Getup op 16-10-08 14:35, in het totaal 1 keer bewerkt

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 14:26

het is en blijft een rare man die sjef(vind ik dan he)

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 14:34

Hij is lekker sportief bezig!
Arrogante kwal...........

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 14:35

Insider schreef:
Hopelijk begint men hier nu eens te begrijpen hoe de vork echt in de steel zit en wat ik hier al vaker heb geschreven. Dit is hoe de relaties zijn. Sjef bepaalt en natuurlijk kan het niet doorgaan als hij het niet wenst hij moet tenslotte Bartels te vriend houden en andersom!

Enige oplossing flink de schoffel erdoor en laat Withagens die beelden bespreken! OPENHEID dacht dat hij daar zo voor pleitte! maar ja dit past niet in zijn straatje.

Enige oplossing is als Sjef op voetbal gaat Clown

hilden1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 14:38

Het wordt tijd dat Sjef Janssen trainer wordt in The US of A en neem dan meteen je paardenbekkie mee. Zijn wij ook weer van dit hoog gevallen standje af. Het is nooit goed, alleen wie hem ontmoet. Bah wat een looser zeg die gast. Ver weg wezen we komen er ook wel zonder die kwal. Zal me trouwens niets verbazen als die relatie tussen die twee binnenkort knalt, wanneer hij naar Amerika vertrekt. Slapen

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 14:38

daniella74 schreef:
Insider schreef:

Enige oplossing is als Sjef op voetbal gaat Clown

Voetbal is ook niet zonder risico's Haha!
Haha...

Jammer dat hij zo doet!

hns

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 14:42

Insider schreef:

Ik heb Anky en Sjef nooit vertrouwd en vertrouw ze nog steeds voor geen enkele meter. Dat wereldje zit bij hun zo voor mekaar, dressuur speelt daar helemaal geen rol meer, daar ben ik haast zeker van.

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 14:46

Dat is idd wel erg vreemd, denken ze een oplossing te hebben, krijg je zoiets Vork

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 14:58

Heerlijk kinderachtig Vork

Wordt er gekeken naar het jureersysteem is het niet goed, wordt er niet naar gekeken is het ook niet goed. Nagelbijten / Gniffelen

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 14:59

God god, wat zijn we weer meewerkend, Sjef blijft een drammer.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 15:00

Moet van twee kanten komen, wil het van die kant is komen verrekt Sjef het.
getuigt niet van een volwassen houding, misschien last van zijn peno-pauze periode?

Sorry Clown

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 15:09

Zo weer een berichtje en Anky en Sjef zijn de sigaar. Ik denk dat we allemaal eerst eens moeten weten wat er exact speelt in plaats van meteen oordelen.
Natuurlijk klinkt Sjef zo als een minder-lieve-meneer maar er zal vast meer spelen dan alleen een wellus-nietus spelletje Knipoog

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 15:20

hns schreef:
Insider schreef:

Ik heb Anky en Sjef nooit vertrouwd en vertrouw ze nog steeds voor geen enkele meter. Dat wereldje zit bij hun zo voor mekaar, dressuur speelt daar helemaal geen rol meer, daar ben ik haast zeker van.

En daar gaan we weer!!!
Fijn! Eindelijk weer een topic waar we onze gal kunnen spuwen, Anky en Sjef zwart kunnen maken en alles wat we in onze wildste fantasieen verzinnen weer lekker op Bokt knallen!! Knap hoor!!
En het is natuurlijk allemaal inside information nietwaar? Bah, het bericht is bah maar jullie zijn ook bah! Misselijk Misselijk Misselijk

tiffclaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 15:25

Het gaat toch niet over de transparantie waar Sjef over klaagt maar over het feit dat hij een conflikt heeft met whitages.

Ik zou er ook niet blij van worden als ik met iemand waarmee ik een dieplopend (!) conflict zou hebben mijn partner zou gaan evalueren. Ik zou ook geen toestemming geven voor het evalueren.

En deze vorm van transparantie is heel leuk hoor maar als ze eerst even iets doen aan de feitelijke jurering ipv iedereen op deze manier een mooie spiegel voor te houden...

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 15:26

pebbels75 schreef:
Het gaat toch niet over de transparantie waar Sjef over klaagt maar over het feit dat hij een conflikt heeft met whitages.

Ik zou er ook niet blij van worden als ik met iemand waarmee ik een dieplopend (!) conflict zou hebben mijn partner zou gaan evalueren. Ik zou ook geen toestemming geven voor het evalueren.

En deze vorm van transparantie is heel leuk hoor maar als ze eerst even iets doen aan de feitelijke jurering ipv iedereen op deze manier een mooie spiegel voor te houden...

Daar ben ik het helemaal mee eens!

Beeeeeeeeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 15:30

Inderdaad! SJef is niet bang voor transparantie, Sjef is bang dat een mogelijke negatieve houding van Whithages tegenover Anky door een dergelijke evaluatie wordt overgebracht om andere jury-leden. Of dit terecht is, is natuurlijk een andere discussie, maar gezien het feit dat het lopende conflict nog niet is uitgesproken kan ik me voorstellen dat Sjef en Anky er niet zo'n zin in hebben

tiffclaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 15:33

precies, het gaat er niet over of iemand geevalueerd wordt maar ze zitten gewoon nog midden in het conflict, tuurlijk heb je geen zin in een evaluatie door iemand met wie je dat conflict hebt!

En al dat gespeculeer over anky en sjef, wat een onzin zeg, zo'n mensen moeten vooral vanavond de Bold en the Beautifull weer aanzetten Knipoog