Bokker Mayflower was een aantal dagen geleden aanwezig op het EK Westernriding voor Appaloosa's in Aken, Duitsland. Zij was van de partij met haar paard Quincy Mayflower en zeer succesvol! Hieronder kun je een leuk verslagje van haar lezen!
Van 2 t/m 5 oktober werd het EK Westernriding ApHC (Am. Appaloosa's) gehouden in Aachen Duitsland.
Na alle voorbereidingen vertrokken we woensdag 1 oktober met de vrachtwagen naar Aachen. We kwamen aan om een uur of 6, dus eerst paarden uitladen en naar de stallen. Jeetje wat was dat groot en mooi daar allemaal! Ja, ja Anky van Grunsven heeft daar ook gereden

Mijn paard Quincy Mayflower was helaas wat van slag, dit was z'n 1e nachtje weg en hij vond het spannend allemaal. Wij sliepen in de vrachtwagen en dat was heel kkkkkkoud!

Quince was helaas té druk vond ik en het ging niet optimaal. Maar toen de uitslagen per judge bekend werden gemaakt bleek dat ik 2x 4e, 1x 3e en 1x 2e was geplaatst en dat was een overall score van het Brons!

Helaas ging de telling op het secretariaat mis en kreeg ik eerst de 4e plaats uitgereikt, wat me helaas mijn moment van glorie heeft gekost; ik stond niet op het "podium" en geen foto, foutje bedankt!

Gelukkig is het later hersteld en kreeg ik toch de medaille en natuurlijk de punten voor de highpoints in Amerika.
Nadat er een ventilatorkacheltje was aangeschaft, heb ik de 2e nacht héél wat beter geslapen

Al met al een hele ervaring en ik ben natuurlijk super blij en trots op Quince!
Groetjes Carla.