Paard uit Hoogezand zwaar mishandeld

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xyris

Berichten: 9451
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:47

men kan zeggen wat die wilt, maar je hebt wel gelijk loez... de tijd kan toch niet meer terug gedraait worden

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:50

Dit is echt walgelijk. Verschrikkelijk voor al deze paarden en hun eigenaren.

Het lijkt alleen wel dat hoe meer aandacht er aan besteed wordt in de krant en op tv, hoe vaker het gebeurt. Zieke geesten die ook willen proberen of ze de media halen?

Misschien toch beter om zulke dingen niet in de krant en op tv te laten zien, hoe krom dat misschien ook klinkt. Het is een raar soort hype aan het worden.

Helaas worden zulke idioten nooit op heterdaad betrapt.
Mocht ik het ooit zien dan sta ik niet voor mezelf in!!

Ilse19
Berichten: 1
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:50

Ik vind het echt walgelijk wat diegene heeft aan gedaan bij dat paard, ik kan daar echt niet tegen, ik kan me zo kwijt maken, als ik diegene tegen kom........!!!!! Ik wens die man en dat meisje heel veel sterkte!!!

loez

Berichten: 11078
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:54

ja ik wens ze ook heeeel veel sterkte

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:54

Dieren zijn altijd eerlijk en onschuldig en dat is meer dan je van de meeste mensen kunt zeggen.

loez

Berichten: 11078
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:55

inderdaad ja

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:56

shit nou moet ik toch nog huilen..........
ik kijk expres niet naar zulke berichten, wordt er alleen beroerd van en kan het toch niet verhelpen.

glitter_k
Berichten: 3
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: Overpelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:59

Mishandeld paard is ingeslapen

hoogezand - Het mishandelde paard uit Hoogezand is door de dierenarts uit haar lijden verlost. De merrie werd maandag door onbekenden met een scherp voorwerp in haar geslachtsdelen gestoken en raakte zwaar gewond.

Aanvankelijk leek het erop dat het wat beter ging toen met behulp van een hijskraan de merrie op haar eigen benen werd gezet, maar in de loop van woensdag ging het steeds slechter waarop werd besloten om het dier door middel van een injectie in te laten slapen.

De politie neemt de mishandeling hoog op en roept getuigen op om zich te melden.

Zieke klootzakken zijn het, lieve eigenaren ik wens jullie heel veel sterkte met het verwerken van deze verschrikkelijke gebeurtenis. Vriendjes zijn?

Diplodocus

Berichten: 160
Geregistreerd: 24-10-03
Woonplaats: borssele

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:01

Gadverdamme! Boos! Ik word hier zo misselijk en woest van! Hoe kan je nou zo'n wrok tegen dieren hebben om ze zoiets aan te doen? Verdrietig Ik kan hier gewoon echt niet bij,deze lui zijn gewoon echt mentaal gestoord. Verschrikkelijk gewoon en heb er geen woorden voor. Het gezegde klopt dus echt ;als je de mens leert kennen,dan ga je van beesten houden.

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:01

Hier heb ik geen woorden voor, SCHANDALIG

Spetter

Berichten: 1885
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Hoogezand-Sappemeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:07

Echt zo erg wat er is gebeurd, zijn geen woorden voor. Ik moest altijd even kijken als ik Donja in haar weitje zag lopen. Ze was er altijd... nu nooit meer.... Zo zinloos zo wreed. walgelijk!!
cindy en spetter

roxie
Berichten: 217
Geregistreerd: 30-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:08

het enige wat ik na het lezen van dit bericht krijg zijn moordneigingen!!
hij zou niet voor m n voeten moeten komen, ziek of niet ziek leven zal ie dan niet meer.
dan ik de bak maar in ipv hem. (of Haar)
dat jaartje wat je daar voor krijgt (hoogstens) hier in nederland kan me dan gestolen worden.
sterkte voor de fam. sanneman en de bijrijdster!!!!

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:14

Eigenlijk moet ik deze berichten niet lezen....ik weet gewoon dat ik er erg emotioneel van word!! maar aan de andere kant kun je je emoties hier dan wel op bokt delen! Ik voel echt tranen omhoog komen.......

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:23

En dit is nou precie wat die klootzakken willen,ze lachen hierom, dat wij ons zo kwaad maken en opwinden, dat is hun lolletje...Boos!

Ik heb ook al gereageerd in het andere topic hierover, maar die foto is wel heel erg, de emoties springen eraf...verschrikkelijk!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:26

Zag net dit: een beloning word uitgeloofd....

Beloning voor tips over paardenbeulen

G - Een vrouw die anoniem wil blijven heeft de Dierenbescherming woensdag 20.000 euro geschonken. Dit bedrag is bedoeld als beloning voor de tip die leidt tot de aanhouding van de persoon die verantwoordelijk is voor de gruwelijke mishandeling van twee paarden.

De vrouw heeft per paard 10.000 euro beschikbaar gesteld. De Dierenbescherming loofde de beloningen woensdag uit.

Begin deze week werd in een weiland in Hoogezand een paard ernstig mishandeld. Het dier is woensdag aan zijn verwondingen bezweken. Vorige week verminkte een onbekende een drachtige merrie in Balkbrug. Mogelijk gaat het in beide gevallen om dezelfde persoon .

Bron: Telegraaf

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:28

Mooi gebaar....nu hopen dat het helpt die.@/@/@.....te pakken te krijgen!!!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:35

danifur schreef:
jezus... ik zit hier echt met de tranen in mijn ogen.. het idee dat ik mijn paard zo aan zou treffen in het land Verdrietig
in ieder geval heel veel sterkte voor de eigenaar(en)

dit is toch niet normaal meer.. het enige wat ik kan zeggen...doe hetzelfde met die mensen wat er met het paard gebeurd is en maak ze af.. en ze moeten lijden heeel lang lijden Boos!
net als dat arme paard...
zoo zielig. ik heb er echt eegn woorden voor gewoon ik word hier zo verdrietig van en ontzettend kwaad... wat bezielt je dan.
Wat is daar nou voor kick aan?? hoe kan je erop kicken een dier zoveel pijn te doen. echt schandalig Boos! Stoom uit je oren-:(- Stoom uit je oren
als ik het gezien zou hebben.. zou ik ze compleet afmaken Huilen


HIer heb ik niets meer aan toe te voegen.. Kan er egt niet bij dat mensen zo ontzettend ziek kunnen zijn.. Wordt hier zo kwaad door.. Gewoon afknallen, al is dat eigelijk nog te goed voor ze.. Een lange pijnlijke dood, dat is t enige wat ze 'verdienen'...

En het ergste van alles is nog dat ze dat in dit kl*te land gewoon ongestraft kunnen doen.. Of ze worden niet gepakt of ze komen met een simpele boete weer weg.. Lekker hoor..
Maar zeflf handelen mag dan ook weer niet... Dan krijg je wél een celstraf, omdat t nu ineens een 'mens' betreft.. NOu dit soort monsters zijn t woord 'mens'niet eens meer waard.. Jammer genoeg geld dit voor heel veel mensen in deze maatschaapij.. Om ziek van te worden gewoon.. af en toe schaam ik me egt voor t feit dat ik 1 van hen ben.. Dat ook ik tot t menselijk ras bestaat... Want egt; er is geen erger ras op aarde dan de mens..

Xyris

Berichten: 9451
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:39

SuperSmurf schreef:
af en toe schaam ik me egt voor t feit dat ik 1 van hen ben.. Dat ook ik tot t menselijk ras bestaat... Want egt; er is geen erger ras op aarde dan de mens..


Je bent niet de enige die zo denkt supersmurf.....

Toverbal

Berichten: 1955
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:41

Het wordt steeds zieker hier in Nederland, niet alleen tegen dieren maar ook tegen de medemens. Boos!

Hoor net op hart van nederland dat de politiek er wat aan gaat doen. Verward en of die al zo veel goede dingen gedaan hebben dit jaar.
Ze willen de gevangenis straf verhogen en die is altijd al zo hoog in nederland Verward ahum!!!

Ze moeten ze gewoon hetzelfde behandelen zoals ze die beestjes hebben behandelt.

kimmegie

Berichten: 707
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:45

zo iets is echt vreselijk hier heb je toch geen woorden voor

moniquelucky

Berichten: 2748
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:49

Waarom doet iemand een dier dit aan???Walgelijk gewoon.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:49

Niet te geloven

Dit is echt te ziek voor woorden, zoiets doe je toch niet??

Arm beest.... Verdrietig

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:54

Ik las het gister al in de Telegraag, echt erg.. te erg voor woorden gewoon!
'Gelukkig' heeft de dierenarts het paard ingeslapen, en is het dier uit zijn lijden verlost.

danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 00:16

SuperSmurf"]
[quote="danifur schreef:
jezus... ik zit hier echt met de tranen in mijn ogen.. het idee dat ik mijn paard zo aan zou treffen in het land Verdrietig
in ieder geval heel veel sterkte voor de eigenaar(en)

dit is toch niet normaal meer.. het enige wat ik kan zeggen...doe hetzelfde met die mensen wat er met het paard gebeurd is en maak ze af.. en ze moeten lijden heeel lang lijden Boos!
net als dat arme paard...
zoo zielig. ik heb er echt eegn woorden voor gewoon ik word hier zo verdrietig van en ontzettend kwaad... wat bezielt je dan.
Wat is daar nou voor kick aan?? hoe kan je erop kicken een dier zoveel pijn te doen. echt schandalig Boos! Stoom uit je oren-:(- Stoom uit je oren
als ik het gezien zou hebben.. zou ik ze compleet afmaken Huilen


HIer heb ik niets meer aan toe te voegen.. Kan er egt niet bij dat mensen zo ontzettend ziek kunnen zijn.. Wordt hier zo kwaad door.. Gewoon afknallen, al is dat eigelijk nog te goed voor ze.. Een lange pijnlijke dood, dat is t enige wat ze 'verdienen'...

En het ergste van alles is nog dat ze dat in dit kl*te land gewoon ongestraft kunnen doen.. Of ze worden niet gepakt of ze komen met een simpele boete weer weg.. Lekker hoor..
Maar zeflf handelen mag dan ook weer niet... Dan krijg je wél een celstraf, omdat t nu ineens een 'mens' betreft.. NOu dit soort monsters zijn t woord 'mens'niet eens meer waard.. Jammer genoeg geld dit voor heel veel mensen in deze maatschaapij.. Om ziek van te worden gewoon.. af en toe schaam ik me egt voor t feit dat ik 1 van hen ben.. Dat ook ik tot t menselijk ras bestaat... Want egt; er is geen erger ras op aarde dan de mens..
[/quote]\

en hier heb ik weer niks aan toe te voegen Lachen
ze moeten ook heel lang lijden supersmurf heeel erg lang..
we haaden het er net nog over op stal iemand zei: gewoon 4 paarden nemen aan elke hand en voet 1, en dan opjagen of heel langzaam gaan lopen.. dat ie extra lijd
dat vond ik wel een goeie, en het is inderdaad zo dat ze er hier altijd vanaf komen.. dan denk ik!!
ojaa en dan gaan ze hier na niet gewoon vroolijk verder, is net als(FF Oftopic) dat laatst een kind was verkracht.. zeiden er zelfs nog mensen ja iedereen verdient een 2e kans
ja en dan gaan ze er natuuurlijk mee stoppen, natuurlijk doen ze dat niet.. dat is de kick en daarom gaanz e gewoon door.. zulke beestachtige figuren verdienen geen 2e kans.. maarja zie die klootzakken eerst maar eens te vinden, want er lopen er meer rond het zal er niet gerust 1 zijn..

en ja, als je zelf handelt krijg je wel celstraf.. dat gaat dan toch nergens over. Verdrietig
ik kan er gewoon niet bij met mn gedachten.. dat je erop kickt zoon vriendelijk dier en eerlijk.. vooral eerlijk zoiets aan kan doe voor de kick.. WAT IS DAAR NOU LEUK AAN Boos! Verdrietig Huilen

loez

Berichten: 11078
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 00:19

ik ben het met danifur ook weeer eens en met supersmurf
en iedereen die er wat over gezegt heeft

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte voor iedereen van het paard!!!!