Quarter voor Europees Kampioen Young Rider Dana van Lierop

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AstridJ

Berichten: 2217
Geregistreerd: 11-02-10
Woonplaats: Wintelre

Re: Quarter voor Europees Kampioen Young Rider Dana van Lierop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 23:00

Ik krijg de kwaliteit hier op Bokt helaas niet beter Metaxa. Als je het interview graag wil lezen kan ik je wel een PDF sturen als je dat wilt. Dan moet je me even een PB sturen met je mailadres. ;)

Galathil

Berichten: 1257
Geregistreerd: 30-06-14
Woonplaats: Seven Kingdoms

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 23:09

astridklomp schreef:
Ik krijg de kwaliteit hier op Bokt helaas niet beter Metaxa. Als je het interview graag wil lezen kan ik je wel een PDF sturen als je dat wilt. Dan moet je me even een PB sturen met je mailadres. ;)


Je hebt pb :PB

PaysBas

Berichten: 4997
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 23:11

Power and Paint looks heeft hij. Heel veel succes en voor plezier met je eigen paard @Danavlierop!
Nou heb je de reins in your own hands *\o/*

joyce B

Berichten: 16380
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 09:38

Ook leuk voor de afwisseling. Geen hoge hindernissen maar wel actie! Heerlijke uitlaatklep vergeleken met dressuur :P
Daarbij worden westernpaarden meestal veel veelzijdiger getraind. werken an de hand, schriktraining, trail, buitenritten...

Denk dat je met western leert los te laten en met lichte aanleuning veel controle te hebben. en als je dat mee kunt nemen in de dressuur, het meer rijden op gewicht en zithulpen, en minimale hulpen, dat het je training voor dressuur echt wel kan helpen. Wat Rieky Young kan zonder hoofdstel... heb eens een demonstratie gezien waarbij het hoofdstel af ging, eerst nog alleen teugel om hals en toen helemaal niets meer. petje af!


Moet je wel de juiste instructeurs hebben uiteraard ;) Heb best wel vervelende dingen gezien in de training bij sommige mensen die western reden. Die stang is ook niet altijd even zacht...

Martie

Berichten: 2395
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 11:43

Welkom hier, Dana!
Wat een prachtig paard, ik heb al een zwak voor valkjes :o
Erg leuk dat je je gaat verbreden, veel plezier er mee!

danavlierop
Berichten: 4
Geregistreerd: 19-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 13:31

joyce B schreef:
Ook leuk voor de afwisseling. Geen hoge hindernissen maar wel actie! Heerlijke uitlaatklep vergeleken met dressuur :P
Daarbij worden westernpaarden meestal veel veelzijdiger getraind. werken an de hand, schriktraining, trail, buitenritten...

Denk dat je met western leert los te laten en met lichte aanleuning veel controle te hebben. en als je dat mee kunt nemen in de dressuur, het meer rijden op gewicht en zithulpen, en minimale hulpen, dat het je training voor dressuur echt wel kan helpen. Wat Rieky Young kan zonder hoofdstel... heb eens een demonstratie gezien waarbij het hoofdstel af ging, eerst nog alleen teugel om hals en toen helemaal niets meer. petje af!


Moet je wel de juiste instructeurs hebben uiteraard ;) Heb best wel vervelende dingen gezien in de training bij sommige mensen die western reden. Die stang is ook niet altijd even zacht...

Hij komt van Rieky en ga ook bij haar lessen!! Ik ga kei goed mn best doen *\o/*

Vagebond2003
Berichten: 214
Geregistreerd: 07-07-15
Woonplaats: Hippolytushoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 16:43

Gaaf! En wat een gaaf dier zeg! ;)