Paard overlijdt bij Metworstrennen in Boxmeer

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
OoMissFameoO

Berichten: 103
Geregistreerd: 21-12-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 11:33

..heel naar allemaal..

Sanniehh
Berichten: 5
Geregistreerd: 14-02-06

Re: Paard overlijdt bij Metworstrennen in Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 01:11

ja Hallo mense ik kom al kei lang bij de metworst...en onze eigen paarde doen ook mee ben namelijkde dochter..en we traine die paarde optijd...en dit paard wat overleed bij een OEFENING niet bij de egte wedstrijd. was al op leeftijd en we zoude onze pard eerst instantie nie mee laten doen maar toen na een aantal traininge ging t super dus hebbe we een overleg gehad of die wel ofnie mee mogt doen...en uiteindelijk wel..en het paard is met een training niet goed geworde terwijl het in stap was...en elk paard kan ineens een hartaanval krijge is niks aan te doen...maar omdat die hele traditie afte zeiken is ook weer laag....als je een keer zou hebbe gekeken naar die traditie dan gaat het niet alleem om het winne...en het paard dat in 2003 overleed kwam door een ongeluk op de baan...het is allemaal gelul dat het zielig is want die beeste vinde het allemaal allang leuk dat ze een keer wat anders mogen doen...en ik kan het weten want ik ben elke dag op de manege ik zie hoe die paarden erbij staan en ik weet ook hoe ze zijn op de dag zelf..en er word egt wel ver van te vore getraind..

magic_lover

Berichten: 15573
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 01:14

whooh hoezo oud topic al 2 jaar oud

Sanniehh
Berichten: 5
Geregistreerd: 14-02-06

Re: Paard overlijdt bij Metworstrennen in Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 01:27

Mensen die het begrijpen. Heel erg bedankt,en me vader vind het ook niet leuk.maar meer kunne we er niet aan doen. en het is ook jammer maar in die jaren dat wij dat paard bijons hadde dus vanaf veulen heeft die veel mensen op een goede manier paard leren rijde. en voor de manege was het dus een toppertje!!! R.I.P kaspertje


Groetjes ( dochter van de eigenaar van kaspertje)

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 01:43

Ik kan me voorstellen dat het na 2 jaar nog steeds knaagt, maar om daarvoor een topic uit de mottenballen te halen: vind je dat nodig?

Sanniehh
Berichten: 5
Geregistreerd: 14-02-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 01:47

nou 2 jaar geleden was er op de dag zelf dat gebeurd met het paard..ma nu is er afgelope zaterdag een paard overleden met oefeninge voor de metworst ook aan hartaanval....en sommige onderwerpe kwam ons bedrijf er in voor...en moest ik ff reageren want dat paard want 2 jaar gelede is overleden was dus niet van ons

Ibbel

Berichten: 49240
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 09:41

Sanniehh, zulke oude topics oprakelen is niet de bedoeling. Lees aub eerst de boktregels eens door - ook wat de eisen zijn qua taalgebruik/schrijven trouwens.