HE2010: Paarden voor clinics Annemarie van der Toorn bekend

Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mirrrriii

Re: HE2010: Paarden voor clinics Annemarie van der Toorn bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 18:58

Omdat je geen antwoord krijgt,

Ze vragen om een bevestiging van de eigenaren.
Als je die niet kunt geven, moet je je paard nog laten controleren voor je op horse event arriveert.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 21:57

Mirrrriii schreef:
Omdat je geen antwoord krijgt,

Ze vragen om een bevestiging van de eigenaren.
Als je die niet kunt geven, moet je je paard nog laten controleren voor je op horse event arriveert.

Jammer, zo kan iedereen zeggen dat het paard goed is of zie ik dat verkeerd ? :)
Dacht dat ze van Annemarie zelf kwamen controleren :)

Mirrrriii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 08:32

Ja dat zou je in principe kunnen zeggen.

Maar ik neem aan dat de mensen die zich op gegeven hebben, graag willen dat de problemen opgelost worden, en dus niet gaan verzinnen dat het allemaal wel goed is.
Dat had je immers zelf ook niet gedaan?

Ik dacht eerst ook dat er iemand langs zou komen, omdat dit ook zo was aangegeven in het topic.
Maar de meeste deelnemers hebben al zoveel uitgeprobeerd om de problemen op te lossen dat ze ook al wel hebben laten controleren of er lichamelijke problemen zijn.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 12:11

minka schreef:
In plaats van Zena komt een pony die Gipsy heet, weet even niet van wie deze pony is.

Is er uberhaupt nog wel iets van het orriginele lijstje over van degene die uitgekozen waren?

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 12:19

ben benieuwd naar film materiaal !!

Mirrrriii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 22:27

Pff nou.
We zijn zojuist weer thuis gearriveerd met uriana. Lig net lekker in mn bed.

Is een topdag geweest, de organisatie vind ik echt super geregeld. Alles klopt.
Annemarie en Dan zijn met haar aan de slag geweest, en uriana kwam steeds meer in de ontspanning. Het is ongelovelijk wat zij en hun team niet te vergeten doen, en ik weet zeker dat ik met behulp van hen een heel eind ga komen.

Dit is nog een beknopt verhaal, de uitgebreide volgt later, daar ben ik nu echt te moe voor.
Maar ik wil de rest van de geselecteerden succes wensen dit weekend, en geen zorgen, ze weten echt waar ze mee bezig zijn!

AniiQue

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 22:54

@ Mirrrriii
Was vandaag ook op horse event! En heb Annemarie en Dan bezig gezien met Uriana. Vond het knap wat ze deden!
Vooral als je de spanning zag in het begin en dat ze langzaam steeds meer ontspannen was.

Mirrrriii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 06:16

@annique,
Ja apart he.
Ik vond het zo'n vreemde gewaar wording. Ik wist gister in de bokt lounge al niet wat ik erover zeggen moest, maar nu nog niet.

Ben gewoon sprakeloos over de hele clinic.
Toen we gister weer richting trailer moesten, gingen we over het terrein daar, toen was iedereen van hun team er ook bij en hebben ze ook gezien wat er gebeurd als ze in angst raakt, en ze gaven direct tips over hoe te handelen.
Ik vind het super mensen.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:53

Is er nou al foto/film materiaal zodat andere er misschien van kunnen leren :) ??

Carline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:33

Ben benieuwd hoe het geweest is met Akribat, heeft iemand die gezien?

Mirrrriii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:02

Balou_k schreef:
Is er nou al foto/film materiaal zodat andere er misschien van kunnen leren :) ??

Foto's hebben wij niet kunnen maken.
Omdat ik wou zien wat ze met mn paard deden natuurlijk, en mn vader heeft gefilmd.
Film duurt een half uur, en is zo groot dat we het nog niet op een pc hebben kunnen krijgen, dus ook nog niet op youtube.

We doen ons best!

Foto's zijn er wel gemaakt, door verschillende mensen.
Geen idee hoe ik daar aan kan komen.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:08

Akribat vond ik vooral erg ontroerend toen de eigenaresse erbij ging, wat een angst zat daar zeg, dan zie je gewoon hoe moeilijk het soms is, en wat voor een tophulp mensen als anne marie dan kunnen zijn.

Ook bij het trailerladen (waar de hekkens plots voor een heel nieuwe dimensie in het laden zorgden ;) ), ondanks een flink aanwezig probleem, mooi afgeronde clinic.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 06:27

Was die tinker met trailerladen op zaterdag nu ook een van een bokker?

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 08:11

Nee, de trailerlader van zaterdag kwam uiteindelijk via de nieuwsbrief van Horse Event. Vanwege het feit dat ik de laatste paarden redelijk last-minute moest regelen, was het helaas niet mogelijk om deze van Bokt te kiezen, omdat deze allemaal te ver woonden om nog op te kunnen halen op korte termijn.

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 08:11

Mirrrriii schreef:
Foto's zijn er wel gemaakt, door verschillende mensen.
Geen idee hoe ik daar aan kan komen.

Door ons team zijn er in elk geval ook voldoende foto's gemaakt. Ik heb ze nog niet, maar zodra ik materiaal beschikbaar heb zet ik het op onze site!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 08:33

zijn er ook al verslag topics van de deelnemers toevallig?

Mirrrriii

Via pb heb ik van annique ook al een paar foto's gekregen.
Komen nog op internet zodra ik daar voldoende tijd voor heb.

@farah, oh oke dat wist ik niet.
In ieder geval bedankt, hou ik dat even in de gaten!

Mirrrriii

cissy schreef:

Vanavond die van mij :)

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 10:19

poes schreef:
Akribat vond ik vooral erg ontroerend toen de eigenaresse erbij ging, wat een angst zat daar zeg, dan zie je gewoon hoe moeilijk het soms is, en wat voor een tophulp mensen als anne marie dan kunnen zijn.

Ook bij het trailerladen (waar de hekkens plots voor een heel nieuwe dimensie in het laden zorgden ;) ), ondanks een flink aanwezig probleem, mooi afgeronde clinic.

Dat was mij pony :+

Ze is altijd een beetje panisch als er dingen achter d'r kont gebeuren en koos met die hekken ook maar ervoor om de trailer in de gaan :')

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 10:19

Mirrrriii schreef:
cissy schreef:

Vanavond die van mij :)

Ik heb mijn verslag naar Eline gestuurd, wacht even haar reactie af :)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-10 10:20

ik ben erg benieuwd naar het verslag van Akribat!

Schangah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 13:05

Kreeg vandaag pas reactie van mijn verzekering.

Dekking
Uw particuliere aansprakelijkheidsverzekering biedt dekking voor schade door de onverwachte eigen gedragingen van uw paard. Uw aansprakelijkheidsverzekering blijft van toepassing tijdens deelname aan het evenement ook na ondertekening van de vrijwaringsverklaring.
Wanneer de ruiter zelf een stuurfout maakt waardoor schade ontstaat, is echter de ruiter aansprakelijk. De schade moet dan worden geregeld via de particuliere aansprakelijkheidsverzekering van de ruiter.
Houdt u er wel rekening mee dat door het tekenen van de vrijwaringsverklaring u ermee akkoord gaat dat de medewerkers van het trainingscentrum zich vrijwaren van enige aansprakelijkheid ten opzichte van schade aan u of uw paard. Dit is een risico wat u zelf moet inschatten of u dit wilt dragen.

Gezien hetgeen ik al heb meegemaakt heb ik voor mijzelf de juiste afweging gemaakt.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 13:11

Mijn conclusie bij akribat was dat het weer zéér duidelijk werd hoe snel een paard weet hoe laat het is. Maar de confrontatie met de eigenaar vond ik best ontroerend hoor, en eigenlijk echt mooi dat er dan mensen als anne marie zijn! Vond het echt geslaagd.

Minka: en blij met de demo? Ik vond je paard véél 'moeilijker' dan het paard dat ik 2 jaar terug gezien heb, maar ze pakten het volgens mij héél goed aan. de hekkens waren even héél eng toen die dicht gingen, petje af opnieuw voor annemarie!

Ik kan alleen maar zeggen dat ik steeds onder de indruk ben van annemarie :)

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 13:29

@Schangah: Snap het ergens wel, omdat je zelf natuurlijk het beste weet wat je paard allemaal kan doen, maar als het paard nu in de wei of thuis op stal staat kan het ook schade aanrichten aan zichzelf of aan jou. De staleigenaar zal voor deze kosten ook geen zorg dragen. Mijn pony is eerder proberen te laden door een ander persoon en toen was ze behoorlijk beschadigd, lagen alle ijzers eraf en was de hele trailer kapot, het is toen eigenlijk ook niet in me opgekomen om deze kosten te verhalen op degene die aan het laden was..

@Poes: Was zeker blij met de demo, vooral omdat het er allemaal zo vriendelijk uitzag. Om de een of andere reden leek het allemaal zo gemakkelijk te gaan, terwijl ik echt wel beter weet. Terug naar huis heeft ze zich gisteren keurig gedragen en normaal wilt ze er met het uitladen altijd heel snel vanaf, maar zelfs dit ging heel rustig. We zijn er nog niet, zoals Annemarie al benadrukte, maar ik merkte gewoon nu al verschil :)

Schangah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 14:11

[quote="minka"]@Schangah: Snap het ergens wel, omdat je zelf natuurlijk het beste weet wat je paard allemaal kan doen, maar als het paard nu in de wei of thuis op stal staat kan het ook schade aanrichten aan zichzelf of aan jou. De staleigenaar zal voor deze kosten ook geen zorg dragen. Mijn pony is eerder proberen te laden door een ander persoon en toen was ze behoorlijk beschadigd, lagen alle ijzers eraf en was de hele trailer kapot, het is toen eigenlijk ook niet in me opgekomen om deze kosten te verhalen op degene die aan het laden was..

Dat had je dus wel kunnen doen gezien het antwoord van mijn verzekering. Had je dus contact opgenomen met je verzekering dan was het geregeld tussen de verzekeringen onderling. Door het ondertekenen van de verklaring moet je het dus zelf ophoesten en aangezien ik helaas geen geldboom in de tuin heb staan :+