Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Idra schreef:Zo duur is het toch niet?
Kijk eens naar producten zoals bijvoorbeeld Liberate: 40 euro per pot. Als je dat goed toepast (aan 1 pot per week) ben je in de maand ook 160 euro kwijt...
Dan is 75 euro per maand echt goed te doen.
Ik ga het erop wagen denk ik.
Citaat:maar waarom het dan wel via een webshop verkocht wordt? voor ons mss wel handiger, maar spreekt het artikel wel tegen..
windt schreef:Bij deze nu wel de link naar de website.
http://www.wshhhp.com/index.htm
Hippo EX- cema bevat geen : hormonen, antihistaminicum of rustgevende poly-peptide's .
Ik zal verder geen gebruik maken van dit account.
Voor verdere info gaarne wenden tot uw dierenarts of de distributeur van het produkt.
Sanet schreef:kaatje89 schreef:Ben eerst maar eens benieuwd naar veel resultaten. Vind het een behoorlijk bedrag, en helemaal als het dan niet werkt..
Maakt niet uit wat je koopt, als het niet werkt is het altijd weggegooid geld![]()
Ik ben toch benieuwd hoe het komt dat die website meent te denken dat ze het product verkopen als je het alleen bij een DA zou kunnen krijgen (en naar wat ik begreep ook alleen op DA advies). En voor zover ik weet is het product ook helemaal nog niet "vrij" op de markt te verkrijgen.
zwartepaerd schreef:kaatje89, voor zover ik heb kunnen begrijpen onderdrukt dit middel de verschijnselen van zomereczeem, zodra je stopt zal je paard weer gaan schuren![]()
Desalniettemin hou je hem/ haar dan natuurlijk wel lekker een heel seizoen jeukvrij(als het bij jouw paard werkt)
kaatje89 schreef:zwartepaerd schreef:kaatje89, voor zover ik heb kunnen begrijpen onderdrukt dit middel de verschijnselen van zomereczeem, zodra je stopt zal je paard weer gaan schuren![]()
Desalniettemin hou je hem/ haar dan natuurlijk wel lekker een heel seizoen jeukvrij(als het bij jouw paard werkt)
Dat is waar.. Maar een deken helpt bij die van mij goed, en dat is per seizoen (mijn pony doet ong. 1 seizoen met 1 deken) 1 bedrag, volgens mij is dat verhoudingsgewijs goedkoper voor mij.. Heb nu de Pagony van divoza (ong. 80 euro) en die helpt voor z'n eczeem super, hij zakt alleen af en toe scheef dus daar moet ik nog wat op vindenMaar dat is dan goedkoper voor mij
Hou het eerst daar maar op. Maar was benieuwd of het de eczeem weg zou halen, want dat zou helemaal super zijn
Rosita schreef:Hoe komt het dat die paarden dat niet aanmaken of opnemen? Toch niet door teveel gras of door mugjes? 't Klinkt mij zeker niet als een oplossing maar meer als een pappen en nathouden optie. Waarvan er al zoveel zijn geweest.
Ik hoop maar dat de drachtige eczemers niet de eigenschap om die stoffen niet aan te maken of op te nemen doorgeven aan hun veulens.
dees_daan schreef:die heb ik idd ook op mijn pony liggen, ben heel tevreden met de deken, en het is een stuk goedkoper, ook voor mij.. de mijne heeft de kap samen met het halster wel eens afgegooid, maar weer even vastzetten en klaar is Dees.. ik ga het dan ook niet proberen..
kaatje89 schreef:dees_daan schreef:die heb ik idd ook op mijn pony liggen, ben heel tevreden met de deken, en het is een stuk goedkoper, ook voor mij.. de mijne heeft de kap samen met het halster wel eens afgegooid, maar weer even vastzetten en klaar is Dees.. ik ga het dan ook niet proberen..
Schuift de deken bij jou ook? Ik had namelijk nog een deken gezien die wel wat duurder is maar die volgens mij niet kan schuiven.. De Rambo Sweet Itch Hoody.. Die lijkt me eigenlijk ook wel stevig..
dees_daan schreef:nee hij schuift bij mij niet gelukkig! blijft verder heel mooi liggen, alleen de kap is wel eens los. maar die knopen we dan weer vast, en is het ook weer klaar.
kaatje89 schreef:dees_daan schreef:nee hij schuift bij mij niet gelukkig! blijft verder heel mooi liggen, alleen de kap is wel eens los. maar die knopen we dan weer vast, en is het ook weer klaar.
Die van mij heeft geen kap om, hij heeft helemaal geen last bij z'n hoofd. Maar mijn deken schuift steeds opzij.. Even wat op bedenken, dan alleen steeds recht trekken
kaatje89 schreef:De deken zit verder goed en hij schuift alleen achter bij z'n kont opzij.. Misschien heeft ie wel gewoon een te bolle kont
kaatje89 schreef:De deken zit verder goed en hij schuift alleen achter bij z'n kont opzij.. Misschien heeft ie wel gewoon een te bolle kont