Totilas verkocht aan Schockemöhle *update 5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 17:25

OomaaikeoO schreef:
aan wie denk je dan als nieuwe ruiter?

Nou meer een amazone...
Bij dit zinnetje ging ik denken:

Citaat:
Gal hoopte met Totilas zijn debuut te kunnen maken op de Olympische Spelen van 2012 in Londen. Maar die wens wordt nu ruw verstoord; welingelichte bronnen zeggen dat een Britse collega op eigen bodem goede sier wil maken met Totilas.

Een amazone die traint in Duitsland en uitkomt voor Engeland, een rijke vader heeft én...zolang Edward en Totilas een combinatie zijn geen EK, WK of OS wint, maar op een tweede plaats komt.

Dan kom ik uit op: Laura Bechtolsheimer.

Dit is echter niet meer dan wat ik dénk dat zou kunnen

Yakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 17:26

Ik denk (als hij niet half verkocht wordt) dat hij helemaal niet meer in de sport gaat lopen. Nu kan hij 250-300 merries bedienen, als hij niet in de topsport loopt veel en veel meer. Zie Sandro Hit, nooit meer in de sport gezien. Hr. S ziet dit als een zakelijke belegging, sport is de weg om iets te bereiken niet het doel zelf. Totilas heeft de hele weg al afgelegd, nu is het KASSA (en terecht als je zo veel geld investeert).

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 17:27

En dat was precies de persoon waar ik aan dacht!
Iemand die niet blij was met de 2e plaats achter Edward (haar gezicht sprak boekdelen).

franka75

maar wel een goed idee ik wist niet eens dat dit er aan zat te komen, maar zogaat het he de wereld van het geld , ik hoop alleen maar dat totillas zich goed voelt

Janine1990

renatevb schreef:
wat een vreselijk nieuws dit! ik had het al wel verwacht maar het blijft een shock :( arme Edward! ik vind dit echt vreselijk voor hem! Ik hoop maar dat ie niet bij de pakken blijft zitten, al zal het moeilijk worden om na Totilas nog een klik te hebben met een ander paard. Ik kan me voorstellen als je gewend bent zo een crack te rijden, dat je niet meer genoeg neemt met een 'normaler' paard..

Het is zijn werk om paarden te rijden, als hij er niet genoegen me heeft, kan hij denk ik fluiten naar centen...

tequila

Jeetje, wat ontzettend jammer zeg! Heel begrijpelijk van de eigenaar, maar voor Edward en de Nederlandse dressuursport toch zeker heel erg jammer.

Elise95

Antoinette schreef:
OomaaikeoO schreef:

Nou meer een amazone...

Citaat:
Gal hoopte met Totilas zijn debuut te kunnen maken op de Olympische Spelen van 2012 in Londen. Maar die wens wordt nu ruw verstoord; welingelichte bronnen zeggen dat een Britse collega op eigen bodem goede sier wil maken met Totilas.

Een amazone die traint in Duitsland en uitkomt voor Engeland, een rijke vader heeft én...zolang Edward en Totilas een combinatie zijn geen EK, WK of OS wint, maar op een tweede plaats komt.

Zij was ook de eerst waar ik aan dacht.

Maar als ze nog iemand zoeken ik meld me aan :Y)

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 17:28

Natuurlijk is het heel begrijpelijk dat hij weg gaat als er zulke bedragen geboden worden. Maar ga dan niet eerst roepen dat je 'm aanhoudt voor de Nederlandse dressuursport en niet gaan verkopen. Destijds zal er ook al wel aan te komen dat er heel veel geboden ging worden en had meneer Visser zich best al kunnen bedenken dat hij hem uiteindelijk toch weleens zou kunnen verkopen.
Vind het bijzonder zuur. Hebben ze alles gewonnen wat er te winnen valt op het (lijkt mij) allermooiste de Olympische spelen na.

Sjoert

Antoinette schreef:
OomaaikeoO schreef:

Nou meer een amazone...

Citaat:

Op zich logisch dat je dat denkt. Maar ik denk dat een andere die al enige tijd uit de picture is, eerder in aanmerking komt.

Bechtolsheimer is het, als ik moet geloven wat ik vanuit Duitsland te horen heb gekregen, absoluut niet.

Antoinette

Yakkie schreef:
Ik denk (als hij niet half verkocht wordt) dat hij helemaal niet meer in de sport gaat lopen. Nu kan hij 250-300 merries bedienen, als hij niet in de topsport loopt veel en veel meer. Zie Sandro Hit, nooit meer in de sport gezien. Hr. S ziet dit als een zakelijke belegging, sport is de weg om iets te bereiken niet het doel zelf. Totilas heeft de hele weg al afgelegd, nu is het KASSA (en terecht als je zo veel geld investeert).

Misschien hoop ik hier wel een beetje op... :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 17:29

Sjoert schreef:
Op zich logisch dat je dat denkt. Maar ik denk dat een andere die al enige tijd uit de picture is, eerder in aanmerking komt.

Bechtolsheimer is het, als ik moet geloven wat ik vanuit Duitsland te horen heb gekregen, absoluut niet.

Aan wie denk jij dan?

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 17:29

jeetje echt heel erg jammer :(

m'n vader stuurde me zelfs een sms, normaal doet hij dat nooit :+
geloofde hem eerst niet..maar toen hij de naam noemde wie totilas gekocht had geloofde ik hem toen wel..

zooo zonde..! :n

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 17:30

Totilas op alle Sandro Hit merries van Paultje!

Misschien wordt het dan ooit nog wat met de S-lijn!

Valliej15

NEEEEE
hooooow ! dit was mijn ergste nachtmerrie ! wat onwijs *Piiieeep* voor Gal ook zeg !
naja zal er mee moeten leren leven ...

NatasjavE

Sjoert schreef:
. Maar ik denk dat een andere die al enige tijd uit de picture is, eerder in aanmerking komt.

Nicolle uphoff?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Fleurtje100 schreef:
Natuurlijk is het heel begrijpelijk dat hij weg gaat als er zulke bedragen geboden worden. Maar ga dan niet eerst roepen dat je 'm aanhoudt voor de Nederlandse dressuursport en niet gaan verkopen. Destijds zal er ook al wel aan te komen dat er heel veel geboden ging worden en had meneer Visser zich best al kunnen bedenken dat hij hem uiteindelijk toch weleens zou kunnen verkopen.
Vind het bijzonder zuur. Hebben ze alles gewonnen wat er te winnen valt op het (lijkt mij) allermooiste de Olympische spelen na.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik een WK mooier vind dan een OS. Vooral wanneer je naar de kwalificaties kijkt :)

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 17:32

Ik zat ook al aan Laura te denken. Ik vind der een prachtige combi met mistral hojres maar ze is veel te bruut voor totilas lijkt me. Niet dat ik vind dat ze bruut rijdt, maar in elk geval wel een pak bruter dan Totilas gewend is.. Hoop dat dit niet goed komt }:)

Yakkie

Sjoert schreef:
Totilas op alle Sandro Hit merries van Paultje!

Misschien wordt het dan ooit nog wat met de S-lijn!

Is 'm misschien deze investering wel waard ("en gelijk zal ik krijgen!!!!")

Fenna_s

Totie toch wel verkocht? :oo Dus het was waar wat er gezegd werd.. Dat is echt jammer.
Hij heeft hem wel op het juiste moment verkocht denk ik.

Sjoert

Laat ik even voorop stellen dat ik het echt onwijs jammer vind dat Totilas niet meer door Edward gereden wordt. Ieder weldenkend mens heeft de afgelopen jaren kunnen zien hoe gek het team (o.a. Nicole, Edward, Vanessa, HP) met Toto was. Voor hen is het gewoon ronduit sneu.
De keuze van de eigenaar heb je te respecteren. Ik ben dr enorm blij mee dat ik Toto heb mogen aanschouwen in Den Bosch, Rotterdam, Amsterdam, Steeg etc. Keer op keer genieten gewoon.

Wat dat betreft niets dan lof naar het complete team. Enorme dank voor deze boost aan dressuurgeweld!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 17:34

maverick schreef:
smeetjoew schreef:
Come on... Als ik deze week 36 miljoen win en ik zou daarmee Toot kopen (wat ik niet zou doen :+ ) dan ga ik er mooi zelf op rijden hoor. :+

Ga nou niet zeggen dat je je halve vermogen uit gaat geven aan een paard om die vervolgens terug te "geven" aan de voormalige ruiter zodat het mooie plaatje weer compleet is. :7

whahaha Als ik zoveel geld had om hem te kopen,ging ik er ook lekker zelf mee rijden :D

Het is jammer voor de sport, maar als je zoveel euro's kunt krijgen, ging er bij mij ook een strikje omheen.
Het risico is te groot.Vandaag is hij 15.miljoen waard en morgen nog maar €500,- (bijwijzevan)

zijn mensen niet verzekerd dan ;)
niet voor het volledige bedrag uiteraard, maar krijgt er vast nog een leuk bedrag voor terug als ie de pijp uitgaat!
(wil echt niet weten wat voor premie je dan moet betalen!)

Janine1990

Oooh die reactie van Anky op Nicole! _/-\o_

__nina

:(
Ik las vandaag op school dat hij verkocht was, wat een trieste dag voor de dressuurwereld
Wat een superpaard is het toch, heb hem een paar keer in het echt gezien en kan het gewoon bijna niet geloven dat hij nu naar Duitsland gaat. Al was het wel te verwachten.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 17:35

Janine1990 schreef:

Waar, waar, waar?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 17:35

Janine1990 schreef:

? Ik wil ook weten!