Vandaag nog op fb een bericht die gedeeld werd door een kennis van mij. Naast haar hadden nog 4.555 mensen dit bericht gedeeld met een zeer duidelijke profielfoto van een dame die mogelijk een telefoon had gestolen. Let wel, mogelijk! En wat als ze het niet was? Dan zijn er vast geen 4.555 mensen die rectiviceren. Wat ik hiermee wil aangeven is dat de hekesenjachten die via Social Media erg makkelijk zijn, enge vormen kunnen aannemen. Dat mensen gestraft worden voor dierenmishandeling kan ik alleen maar toejuichen. Maar er is echt geen heksenjacht nodig om die mensen voor de rechtbank te krijgen en we hoeven ook geen eigen rechter te spelen. En dat mensen zig verlagen tot doodsbedreigingen, dat gaat toch helemaal alle perken te buiten. Genoeg is genoeg en laat het straffen over aan de mensen die daar voor zijn opgeleid.
Sunrise19
Geplaatst: 02-09-15 21:56
Volgende keer quote ik gewoon mensen want ik zie al waar het verkeerd ging Ik beantwoorde KimD dus dat deze bokster wel degelijk aan de schandpaal werd genageld. Ik nam het dus op voor diegene, dus niet om iemand zwart te maken of ergens van te beschuldigen..
Laatst bijgewerkt door Warboel op 02-09-15 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:"Quote" verwijderd
Ik had idd een linkje geplaatst. Maar zeker niet voor heksenjacht of iets dergelijks. Zij deed in dat topic haar verhaal waarom ze het had gedaan en hoeveel last ze ervan had. Was juist voor de mensen die haar veroordeelden en zware straffen wensten.
@Sure_Lee: Mijn excuses had niet gezien wie het geplaatst had, maar had nog zo'n bijsmaak toen van het andere topic want toen geplaatst is.
We maken allemaal fouten, of we dit nu doen als we nog jong zijn of al oud zijn maakt niet uit. We blijven mensen en ik ben dan ook van mening dan als iemand zijn/haar straf gehad heeft het een keer klaar moet zijn. Zeker als het meer dan 10 jaar geleden is.
Hoe betrouwbaar ben je als journalist als je dit gaat publiceren en anderen gaan het overnemen als je niet eens weet dat de producer van deze films zelfmoord heeft gepleegd.
Margreet de naam van alle dames was duidelijk, in ieder geval in hun stad en ver daarbuiten. En reken maar dat deze dames net zo hard aangepakt zijn als X, als het al niet harder was. Niet op bokt met naam, maar oh zeker overal verder, en dat gebeurd nog steeds. Dus als X geen straf zou hoeven omdat ze al genoeg te voorduren heeft gehad, hoeft de rest het ook niet. Want van hun allemaal waren foto's en video's. Ook van X.
Ik vind het goed dat dit nu eindelijk afgerond wordt. Hopelijk een straf die voor de daad, maar óók voor de verstreken tijd, gepast is en dan klaar.
Ftttt, dat schrijf ik dus helemaal niet toch? Ik heb geschreven, en dat zal ik nogmaals heel duidelijk doen, dat de bokker wiens naam elke keer zo overduidelijk naar voren komt, dat die inmiddels de zaak afgehandeld heeft met het OM en de OvJ, daar is schriftelijk bewijs van. Daarom vind ik het zo raar dat juist zij elke keer genoemd wordt, en ook in dat artikel hierboven. Het OM zal nooit zulke persoonlijke info vrijgeven.