Paardeneigenaren bang voor mogelijke verkrachter in Goor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Presto3

Re: Paardeneigenaren bang voor mogelijke verkrachter in Goor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 13:38

Vind ik dus ook, ik denk dat ik ook wel met knikkende knieën zou staan. maar als ik erover na zou denken dat die viezerik aan me paarden of wat dan ook zat ik toch wel wat steviger in me schoenen sta, en dat ik die man een nootje hoger zou laten zingen!

maykiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 13:43

iedereen die zegt maar ik zou dit, ik zou dat,
maar op het moment dat jij achter de tralies zit, is er niemand meer die jou paarden verdedigd tegen deze vieze gluiperd.

deze man is meerdere keren op stal geweest en zelfs nadat hij betrapt werd kwam hij terug!!
dus misschien moet je dan op dat moment maar voor het juiste gaan, en die man blijvend proberen te 'overtuigen' dat hij niet op iemand anders zijn erf hoort!!

daarbij sta ik nog steeds versteld dat de politie hier niks aan kan doen, en dat die man na een uurtje zijn ronde al kon afmaken..
al denk ik niet dat hij dat heeft gedaan vanwege de hoofdpijn _O- haha

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 14:43

maykiie schreef:
iedereen die zegt maar ik zou dit, ik zou dat,
maar op het moment dat jij achter de tralies zit, is er niemand meer die jou paarden verdedigd tegen deze vieze gluiperd.

deze man is meerdere keren op stal geweest en zelfs nadat hij betrapt werd kwam hij terug!!
dus misschien moet je dan op dat moment maar voor het juiste gaan, en die man blijvend proberen te 'overtuigen' dat hij niet op iemand anders zijn erf hoort!!

Ben het met jou eens, gewoon die man meerdere keren blijven wegjagen en dreigen met dat je de politie gaat bellen. Dan kan hij óf weggaan, óf geweld plegen. Je hebt dat wel even pech dat je een blauw oog hebt maar je kan hem tenminste aanklagen!

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 15:35

ja tuurlijk! :?
lekker aardig verzoeken dat ie even weg wil gaan en blijven hahaha 8)7
Dat geloof je toch zeker zelf niet he?En dan wachten dat ie 1 van je luiken dicht timmert zodat je DAN wel aangifte kunt doen? -:(-
Zo draag je bij aan een omgekeerde wereld!!!

Zo ene moet men gewoon in vol ornaat op grote foto overal opplakken met tekst wat ie doet, zodat iedereen kan zien welke staatsdebiel er nu weer rond waard!
Gegarandeerd dat ie niet meer uit zn holletje komt,dan is de lol er voor zo ene van af! ~~}>

zonnestraal2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 18:30

''die zegt er weinig aan te kunnen doen''

jeeehh..

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 18:40

Jeetje om je dood te schrikken, kom je zo'n viezerd tegen.. Ik had ook sowieso een foto van hem gemaakt denk ik. Als je hem dan toch samen vast hebt...
Zeker weten dat veel mensen hun handen op dat moment niet thuis kunnen houden. Wat een vies en eng idee wat daar gebeurt!

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 18:41

ieh wat eng ik woon in Goor en mijn pony dus ook :(

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 08:20

_Question schreef:
Jeetje om je dood te schrikken, kom je zo'n viezerd tegen.. Ik had ook sowieso een foto van hem gemaakt denk ik. Als je hem dan toch samen vast hebt...
Zeker weten dat veel mensen hun handen op dat moment niet thuis kunnen houden. Wat een vies en eng idee wat daar gebeurt!

Het is zeker een vies en eng idee, toen ik het te horen kreeg, gaat je maag toch wel even twee keer draaien :r

Daarnaast is en blijft de vraag bij je wroetten van wat deed die man nu echt op stal en was die op tijd verjaagd? Wat is er gebeurt, en hoe vaak is het al gebeurt dat die vreemde psychopaat op het terrein geweest.. Er was voor een jaar terug al een vermoedde, maar nooit harde bewijzen, nu hebben ze die man betrapt, en nog loopt meneer op vrije voeten rond, wat klot er hier nu niet in de wet?? Die man moeten ze voor zijn leven lang onder psychische behandeling stoppen..

Maar ik hoop maar dat dit die man goed heeft afgeschrikt. Helaas zou dat niet zo zijn, want hij zal vast nog wel een keer deze fout begaan met zulke gedachte, maar o wee.. laat ik hem niet in mijn vingers krijgen..

Tammy_lover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 14:55

Het id aleen al!!!eeewwww......

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 14:59

Dit was inmiddels toch juist wél verboden? :x
Flink straffen die gozer! Gadverdamme, arme dieren..

Shanedow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 19:22

Gadver, idd ik zou hem opwachten en persoonlijk laten merken dat hij hier niet welkom is !
Als de politie niks doet dan moet je zelf maar wat doen ook al is dat dan weer niet toegestaan..

Zoals ze zegt aan het einde van het filmpje ;
'mensen mogen zo aan je eigendommen komen zonder dat het strafbaar is en doen ze er ook nog zulke dingen mee'

moet toch neit gekker wordenn.. Gadver wat misselijkmakend dit ! ;(

trekruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:52

Had die pervert dat maar eens bij mijn paard Bari geprobeerd,
Zijn ballen gingen gelijk langs zijn strottenhoofd er weer uit gekomen zijn!
Einde verhaal.

SANNExREBEL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 15:45

Gelukkig heb ik een hele lieve Rottweiler bij huis lopen :D.
Maar ook ik hoef hem niet in m`n buurt te hebben , dan heb hij toch echt wel een flink probleem ;)

Walgelijk dit soort mensen !

mariska97

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 20:21

wat stom dat ze hem dan niet oppakken!!
dat doe je toch gewoon niet!!

Ynskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 16:12

gadverdamme snap niet hoe die man op het idee komt om een paard te verkrachten!
ik zou wel verwachte dat die dan een keer een trap krijgt ofzo..
Ik zou denk ik niet echt die man aanvallen ofzo ( ben een meisje van 14 en weet niet waar die man toe in staat is) maar mag hij ongevraagd aan iemand anders zijn paard zitten?
een paard is toch ook iemand eigendom.

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 16:15

GADVERDEGADVER! :r
Dit moesten ze niet bij mijn pony's flikken, reken maar dat ze dan nog lang niet jarig waren!