Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Het verbeteren van de informatievoorziening aan paardenliefhebbers in Nederland is een belangrijk voornemen van Sectorraad Paarden. Het onderzoeksteam van 'Passie voor paarden' adviseert de informatiekanalen te benutten die de paardenhouders noemen als kanalen die ze gebruiken om informatie te zoeken.
Craignethan schreef:Helaas lezen de meeste Bokkers alleen de "tips" die andere Bokkers geven en niet de Wiki (waarom ik ooit tot Wiki-schrijver ben gepromoot is mij overigens nog steeds een raadsel). Eigenlijk zouden de enige tips die gegeven moeten worden hier zijn: ga naar je da, je hoefsmid of kijk in de Wiki :D
BartVB schreef:Je hebt zo te zien al toegang tot de Bokt Wiki dus ik zou zeggen; help een handje
Vooral 'Hoe ...' artikelen zijn erg welkom in de Wiki.
daniella74 schreef:Volgens mij geven veel Bokkers altijd al die tips. Wordt wel beetje moeilijk ervaringen uitwisselen als je alleen hulp mag inroepen van DA, hoefsmid, Wiki of instructeur en dan is Bokt denk ik ook geen glorieuze toekomst beschoren. Laten we Bokt maar gewoon houden zoals het nu is; ter lering en vermaak.
HorseyDude schreef:Bokt.nl is de populairste website.
Het verbeteren van de informatievoorziening aan paardenliefhebbers in Nederland is een belangrijk voornemen van Sectorraad Paarden.
daniella74 schreef:Bart, ik heb er zelf geen enkel probleem mee hoe dingen gaan op Bokt maar ik vond dat door degene op wie ik reageerde e.e.a. nogal bot stelde. We hebben op een enkele uitzondering na geen van allen de wijsheid in pacht maar je hebt ook nog zo iets als eigen verantwoording als je tips krijgt en uit een profiel kun je vaak redelijk goed halen over hoe je de reactie van die persoon moet inschatten.
Cayenne schreef:@danielle74, voor zover ik weet wordt het altijd erg gewaardeerd wanneer je iets wilt bijdragen aan de wikiIk denk zelfs dat ze er erg blij mee zouden zijn als je een stukje over Ton of een ander figuur zou willen schrijven