Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Caesar schreef:Yolien schreef:Ja dat heb je op dat niveau, de pony's worden onder je bibs uit verkocht, is dat zo'n probleem?
En volgens mij leidt ze wel alle pony's zelf op toch?!?
Ze leidt ze niet zelf op hoor, maar wil niet zeggen dat het meiske knap kan sturen!
*puck* schreef:tja mag het misschien niet zeggen, vind het goed van haar maar 5 fei pony's verslijten in 5 jaar vind ik veel,de vraag is waarom en ik heb meer bewondering voor diegene die een pony of paard zelf naar dit niveau rijd,bvb een adelinde dan voor haar.
kan het meisje niets aan doen , dit zullen haar ouders beslissen maar met elke pony rijdt ze in het begin super en na een jaar zijn de knoppen weg en gaan ze weer,ben benieuwd hoelang Rembrand blijft.
Caesar schreef:Dat is bewondering hebben omdat het het merendeel niet eens lukt, inclusief mezelf!
BraveSpots schreef:Kaja schreef:Je vertelt me nu toch niet dat jij geen leven hebt en dus daadwerkelijk over dergelijke situaties nadenkt hè?
Waarom zou je dat niet doen? Moet iedereen altijd maar ja en amen zeggen omdat ze goed kan rijden?